سلام خانم دکتر
صبح اسهالی بودم گلاب به روتون
یهو دیدم لباس زیرم قرمز شده
نوار گذاشتم چندتا سرفه کردم این شکلی شده
دارم میرم بیمارستان
بتامتازونم نزده بودم.استرس دارم
دوستان یچی بگید اروم بشم
پرسش (1402/07/07):
پارگی کیسه اب هست ایا(عکس داره)
1336
40
1402/07/07
سوال کننده
0
1402/07/07
سوال کننده

0
1402/07/07
آتنا صالحی
سلام مامان قشنگه انشالله بهترین زمان ممکن زایمان میکنی
1
1402/07/07
آتنا صالحی
من هم ۳۶ و ۳ روز زایمان کردم نگران چی هستی اخه هفته ی خوبی هستی
0
1402/07/07
fatem F
سلام عزیزم نگران نباش دکتر من میگفتن بالای ۳۴ هفته نیاز به بتامتازون نیست ، انشالله صحیح و سالم بغل میگیریش
0
1402/07/07
مهتاب ک
ایشالله خیره گلن
0
1402/07/07
مهتاب ک
گلم
0
1402/07/07
Zahra7667 ...
من کیسه آبم ترکید زایمان کردم،ولی قرمز نبود،بی رنگ بود
0
1402/07/07
Nazi ❤🥰)
سلام عزیزم انشالله به موقع زایمان میکنی و نی نی رو سالم بغل بگیری
1
1402/07/07
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ان شاءالله خیره عزیزم اومدی خبر بده
0
1402/07/07
فاطمه واحدالعین
سلام ان شاءالله چیزی نیست و به موقع زایمان کنی و نینیت رو سالم بغل بگیری نگران نباش
اومدی خبر بده عزیزم
اومدی خبر بده عزیزم
0
1402/07/07
پریسا 🌻
سلام عزیزم از خودت خبر بده
0
1402/07/07
پریسا 🌻
ایشالا خیره
0
1402/07/07
sara *
سلام عزیزم نگران نباش اگ هم زمان زایمانت بود استرس نداشته باش ،منم ۳۶ هفته زایمان کردم خداروشکر هیچ مشکلی هم نبود
4
1402/07/07
سوال کننده
سلام دوستان من زایمان گردم
دعا کنید
بچم رفته nicu هنوز ندیدمش
مرسی از انرژی هاتون
دعا کنید
بچم رفته nicu هنوز ندیدمش
مرسی از انرژی هاتون
0
1402/07/07
الناز 💐💐
ای خداااا بسلامتی عزیزم انشاالله نینیتو صحیح و سلامت بغل میگیری
1
1402/07/07
sara *
قدم نو رسیده مبارکه عزیزم
الهی ک زود فرشته ی نازنینتو بغل میگیری
الهی ک زود فرشته ی نازنینتو بغل میگیری
0
1402/07/07
الناز 💐💐
طبیعی زایمان کردی یاسز شدی
0
1402/07/07
آتنا صالحی
مبارکه عزیزم خوش قدم باشه ... زودی میاد بیرون از ان ای سیو پسر منم سه روز بود
0
1402/07/07
fatem F
عزیزم مبارکت باشه
نگران نباش انشالله زودی میبریش خونه
نگران نباش انشالله زودی میبریش خونه
0
1402/07/07
فاطمه واحدالعین
عزیزم قدم نورسیدتون مباااارک باشه🌹😍ان شاءالله هرچه زودتر خودت و بچت سالم و سلامت باهم برید خونتون🌺
0
1402/07/07
محب الحسین(ع) 💚
ان شاءالله دوتاتون به سلامتی برید خونه😍
0
1402/07/07
فریده موسوی
مبارک باشه گلی صحیح و سلامت برین خونه انشالله 💋♥️
0
1402/07/07
زری مامان فرنیا 🌸
قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم ایشالا ک زود مرخص میشه و ب خوشی بغلش میگیری 😍
0
1402/07/08
فاطمه واحدالعین
سلام عزیزم حال خودت و نینیت چطوره؟
ببخشید سوال میپرسم دقیقا چند هفته بودی زایمان کردی؟ زایمانت طبیعی شد یانه؟
ببخشید سوال میپرسم دقیقا چند هفته بودی زایمان کردی؟ زایمانت طبیعی شد یانه؟
0
1402/07/08
فاطمه واحدالعین
منم کمی درد و ترشح دارم دکتر اوما گفت برم بیمارستان اگه لازم بود آمپول ریه بزنن
0
1402/07/08
فاطمه واحدالعین
علائم دیگه ای هم قبل از اینکه کیسه آبت پاره بشه داشتی؟؟
0
1402/07/08
سوال کننده
ممنون دوستان
خیلی التماس دعا
بچم مشکل تنفسی داده
سرم و دارو و انتی بیوتیک وصله بهش
و گفتن بچه چند روز بمونه چون شیر نمیتونه بخوره حتی با سرنگ معدش پذیرش نداره
خیلی التماس دعا
بچم مشکل تنفسی داده
سرم و دارو و انتی بیوتیک وصله بهش
و گفتن بچه چند روز بمونه چون شیر نمیتونه بخوره حتی با سرنگ معدش پذیرش نداره
0
1402/07/08
سوال کننده
خودم عادیم ولی بچم بستریه
۳۵ هفته و ۵ روز بودم
انقدر اورژانسی بود که در عرض نیم ساعت بردن منو اتاق عمل سزارین
چون بچه امکان خفگی داشت اب دور جنین خیلی کم شده بود
۳۵ هفته و ۵ روز بودم
انقدر اورژانسی بود که در عرض نیم ساعت بردن منو اتاق عمل سزارین
چون بچه امکان خفگی داشت اب دور جنین خیلی کم شده بود
0
1402/07/08
سوال کننده
هیچ علائم جدی نه
فقط بخاطر ویروس اسهال شدید کیسه اب پاره شد
فقط بخاطر ویروس اسهال شدید کیسه اب پاره شد
1
1402/07/08
فاطمه واحدالعین
عزیزم ان شاءالله مشکل کوچولوت زودتری برطرف بشه نگران نباش خوب میشه
0
1402/07/08
فاطمه واحدالعین
ممنون جوابمو دادی❤️
0
1402/07/08
الناز 💐💐
انشاالله زود زود نی نی قشنگتو بغل بگیری گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




