سلام خانم دکتر و دوستان.بچه من ۵ ماه و ۴ روزشه.از امروز تصمیم دارم با فرنی براش شروع کنم؟
به نظرتون از الان هم باید آب بدم یا نه؟
واینکهگفتم تو این ماه اول فرنی بعد حریره بادوم و بعد سوپ بدم.
میتونم پوره میوه هم بهش بدم این ماه؟
از کره یا روغن زیتون میتونم بعدچند روز تو فرنیش استفاده کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



355
1402/07/07




