سلام به روی ماهتون مامان جان
دلبندتان قبل انجام آزمایش بیمار نبوده ؟. تب نداشته ؟
نه خانم دکتر خداروشکر حالش خوب بود
فقط اینکه من از 20 روز قبل انجام آزمایش بهش شربت ایمیونس دادم
حتی روز قبل ازمایشش
نمیدونم ربطی داره یا ن
و اینکه اگه یادتون باشه چند روز پیش راجع ب زمین خوردنش تاپیک زدم
ک نگرانش بودم گفتم زانوش زخم شده
عزیزم خداروشکر همه چیز خوب است، سطح آهن ذخیره خون رو به پایین است مواد غذایی غنی از آهن را بیشتر به دلبندتان بدهید و درمورد دریافت مکمل آهن با متخصص اطفال صحبت کنید ، ایمونیس ارتباطی ندارد اگر بدن دلبندتان کم آب بوده میتواند دخیل باشد زخم شدن زانو هم دخیل است اما نظر متخصص اطفال را هم جویا شوید
خیلی ممنون خانم دکتر
والا نمیدونم کم اب بوده یا ن
امیدوارم ک بخاطر همین زخم زانوش باشه چیز نگران کننده ای وجود نداشته باشه
چشم حتما امروز میبرم دکترش هم ببینه
چشم هاتون بی بلا مامان گل من بعید میدانم مساله نگران کننده ای باشد منتظر اخبارتان هستم