خانوم دکتر عزیز لطفا میشه بگید بچم چقد وزن کم داره؟
چیکار باید کنم تا موقع زایمان
پرسش (1402/07/06):
تفسیر سونو وزن در 31 هفته
392
21
1402/07/06
سوال کننده
0
1402/07/06
سوال کننده

0
1402/07/06
سوال کننده
میزان مایع دور جنین خوبه
0
1402/07/06
سوال کننده
مشکلی نیست خداروشکر
0
1402/07/07
سارا نعمتی
سلام عزیزم. ببخشین شما به دکترتون نشون دادین؟
0
1402/07/07
mahsa 👧💜
پودر لیدی میل بخر بخور
1
1402/07/07
mahsa 👧💜
دلستر بستنی حلیم آجیل بادم هندی
0
1402/07/07
Fazi mamane mahoor
منم سونو وزن رفتم گفت بچه ت خیلی ریزه اینقدر گریه کردم ولی ب دنیا اومدم دخترم 3.5 داشت...
0
1402/07/07
Fazi mamane mahoor
دلستر و پفیلا بخور
0
1402/07/07
سوال کننده
سلام عزیزم هنوز نه
0
1402/07/07
سوال کننده
عه خدا کنه بچم وزنش بیاد بالا
0
1402/07/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1402/07/07
سوال کننده
سلام خانوم دکتر
ویتامین دی، کلسیم، مولتی ویتامین و آهن
ویتامین دی، کلسیم، مولتی ویتامین و آهن
0
1402/07/07
سوال کننده
امگا 3
0
1402/07/07
پزشک اوما
عزیزدلم شرایط دلبندتان خوب است اما باتوجه به صدک های رشدی خصوصا دور شکم باید بهتر شود. من توصیه میکنم این نکات را رعایت کنید :
1. مایعات و به ویژه آب به حد کافی بخورید.
2. انواع گوشت ها از جمله گوشت شترمرغ، مرغ، گاو و گوسفند، بوقلمون، بلدرچین، شتر را به برنامه غذایی وارد کرده و به شکل کبابی مصرف کنید. مثلا هرروز کنار ناهار و. شام یک سیخ جوجه کباب بخورید.
3. از حبوبات، به ویژه لوبیا و عدس غافل نشوید. عدسی یا خوراک لوبیا که با قارچ تهیه شود نیز عالی است.
4. جوانه ها را در سالاد ریخته یا مجزا بخورید، البته از سلامت محصول انتخابی مطمئن باشید.
5. روزانه قارچ کبابی بخورید.
6. هر روز آجیل خام و انواع مغزیجاتی که خام هستند را مصرف کنید. مغز تخمه خام نیز گزینه عالی است.
7. در صورت صلاحدید پزشک و در صورتی که سطح قند خون شما بالا نباشد، مکمل لیدی نیز را شروع کرده و از آن در طی بارداری خود استفاده کنید. ترومام هم مناسب است.
8. حتماً ماهی دو بار در هفته و از انوع کم جیوه، مجموعا برابر 300 میلی گلم بخورید.
9. هرروز تخم مرغ بخورید. تخم بلدرچین هم مناسب است.
10. بیشتر اوقات به پهلوی چپ بخوابید.
برای دو هفته این نکات را رعایت کرده و بعد سونوگرافی را به همراه سونوگرافی کالرداپلر عروق جفتی انجام دهید تا وضعیت خونرسانی جفتی و شرایط دلبندتان مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد ❤️
1. مایعات و به ویژه آب به حد کافی بخورید.
2. انواع گوشت ها از جمله گوشت شترمرغ، مرغ، گاو و گوسفند، بوقلمون، بلدرچین، شتر را به برنامه غذایی وارد کرده و به شکل کبابی مصرف کنید. مثلا هرروز کنار ناهار و. شام یک سیخ جوجه کباب بخورید.
3. از حبوبات، به ویژه لوبیا و عدس غافل نشوید. عدسی یا خوراک لوبیا که با قارچ تهیه شود نیز عالی است.
4. جوانه ها را در سالاد ریخته یا مجزا بخورید، البته از سلامت محصول انتخابی مطمئن باشید.
5. روزانه قارچ کبابی بخورید.
6. هر روز آجیل خام و انواع مغزیجاتی که خام هستند را مصرف کنید. مغز تخمه خام نیز گزینه عالی است.
7. در صورت صلاحدید پزشک و در صورتی که سطح قند خون شما بالا نباشد، مکمل لیدی نیز را شروع کرده و از آن در طی بارداری خود استفاده کنید. ترومام هم مناسب است.
8. حتماً ماهی دو بار در هفته و از انوع کم جیوه، مجموعا برابر 300 میلی گلم بخورید.
9. هرروز تخم مرغ بخورید. تخم بلدرچین هم مناسب است.
10. بیشتر اوقات به پهلوی چپ بخوابید.
برای دو هفته این نکات را رعایت کرده و بعد سونوگرافی را به همراه سونوگرافی کالرداپلر عروق جفتی انجام دهید تا وضعیت خونرسانی جفتی و شرایط دلبندتان مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد ❤️
0
1402/07/07
سوال کننده
ممنونم خانوم دکتر
اینکه چقد کم داره نرمالش چقد باید باشه خوبه رو نگفتین
اینکه چقد کم داره نرمالش چقد باید باشه خوبه رو نگفتین
0
1402/07/08
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، دور شکم روی صدک 8 درصد است این صدک اگر روی 50 باشد یعنی برابر میانگین است
0
1402/07/08
پزشک اوما
البته که مقداری کمتر از 50 هم مشکلی ندارد ولی خب صدک 8 بیانگر این است که باید روال رشدی بهبود یابد
1
1402/07/08
سوال کننده
از پاسخگوییتون ممنونم خانوم دکتر مهربان
0
1402/07/08
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من 🪻💜🪻
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




