سلام خدمت دکتر عزیز و اومایی های گل.
من بخاطر شیردهی و چندبار بد بلند کردن دخترم به کمرم فشار وارد شده و الان بدجوور کمر درد دارم.
چه دارویی حالا چه قرص چه شربت میتونم استفاده کنم که تاثیر منفی رو شیردهی نداشته باشه؟سلکوکسیب خوبه یا مضره؟
پیشاپیش ممنووونم و تنتون سلامت باشه🙏❤🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



231
1402/07/05




