سلام خانم دکتر و دوستان نازنین.من طبق سونو ساک هفت هفته هستم و دیشب لک دیدم و بادکترم صحبت کردم شیاف دادن شبی یکی و قرص دوفاستون روزی دوتا .جنین درسونو اولیه بود ولی فعلا قلب شنیده نشد حالا به من گفتن شنبه برم سونو قلب ایا اینکار درسته یا بذارم هشت هفته کامل بشه ؟باتوجه به لکه بینی و اینکه تاریخ اوما و سونو سه روز فرق داشت و من سه روز دیرترم ازاوما
0
1402/07/05
نازنین بانو
سلام.تبریک میگمو انشاءالله به موقع نی نی تو سلامت و شاد بغل بگیری.
با وجود لکه بینی دکتر شما صلاح دونسته که شما زودتر بری. باید موقعیت ساک و جنین چک بشه
با وجود لکه بینی دکتر شما صلاح دونسته که شما زودتر بری. باید موقعیت ساک و جنین چک بشه
0
1402/07/05
💜🩵دختر بهار🩵💜
عزیزم من طبق پریودم ۶هفته خونریزی داشتم و با شیاف قطع شد و دکتر برام سونو نوشت گفت اگه تکرار شد انجام بده ولی اگه خونریزی نداشتی ۷هفته برو که رفتم و ۶هفته و۵روزبودم قلبشم تشکیل شده بود
0
1402/07/05
💜🩵دختر بهار🩵💜
و دلیل خونریزیمم هماتوم بود
1
1402/07/05
سوال کننده
ممنون عزیزدلم🙏حتما
0
1402/07/05
سوال کننده
اهان پس امکانش هست دیده بشه .من هفته پیش سونو بودم ۶هفته و ۱روزم بود
0
1402/07/05
سوال کننده
تواون سونو هماتوم نبود
0
1402/07/05
نازنین بانو
فدای تو❤
0
1402/07/05
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
بهتر است شنبه انجام دهید تا روال درمانی برحسب شرایط و نتیجه سونوگرافی مشخص گردد نگران نباشید در هفته هفتم امکان رویت قلب هست ❤️
بهتر است شنبه انجام دهید تا روال درمانی برحسب شرایط و نتیجه سونوگرافی مشخص گردد نگران نباشید در هفته هفتم امکان رویت قلب هست ❤️
1
1402/07/05
سوال کننده
مرسی ازتون.چشم🙏
1
1402/07/06
فرشته فرشادی
عزیزم خیلی عجیبه تا صدای قلبو نشنیدن شیاف دادن خدایی نکرده زبونم لال قلب تشکیل نشه شیاف سقطو خیییییلی دشوار میکنه براتون...مجبور ب کورتاژ و اذیت میشین
1
1402/07/06
فرشته فرشادی
من خودم هفت هفته قلب و جنین نبود هشت هفته بود انشاالله برا شمام باشه عزیزم
0
1402/07/06
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم ❤️😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



359

