سلام دوستان شما تو بارداری شوید پلو میخورین ؟
1
1402/07/05
هانیه ✨
من میخورم والا
1
1402/07/05
Samir
نه بابا دم زاییدنتِ عزیزم.چه ممنوعیتی
0
1402/07/05
سوال کننده
🤭🤭🤭🤭
0
1402/07/05
هانیه ✨
ینی این چند ماه نخوردی😅
0
1402/07/05
سوال کننده
والا نه
0
1402/07/05
سوال کننده
کلا زیاد برنج نمیخورم
0
1402/07/05
هانیه ✨
خیلی خوبه که میتونی نخوری
0
1402/07/05
سوال کننده
تو هفته ۲بار جمعه و سه شنبه فقط
0
1402/07/05
sara *
باقالی پلو میگن سه ماه اول نخورین
0
1402/07/05
سوال کننده
اونم یک وعده
0
1402/07/05
سوال کننده
شیرینی و شکلات و شکر و قند که به هیچ عنوان نخوردم تا الان 🙈
1
1402/07/05
هانیه ✨
ما تقریبا هرروز برنجه
مثلا ناهار برنج نخوریم دیگه شام حتما باید بخوریم😕
مثلا ناهار برنج نخوریم دیگه شام حتما باید بخوریم😕
0
1402/07/05
هانیه ✨
خوب کردی
من قندم لب مرزه
از دیروز شیرینی نخوردم🤤
من قندم لب مرزه
از دیروز شیرینی نخوردم🤤
0
1402/07/05
سوال کننده
دوستان شما ارده یا کنجد چی میخورید
0
1402/07/05
سوال کننده
دوستدارم صبح یکم شیره ارده بخورم چون مقوی ولی نمیدونم بخورم یا نه 🤗
0
1402/07/05
آتنا صالحی
من خیلیییی میخوردم با مرغ اب پز و زرداوو الو
1
1402/07/05
زهرا .
بعد بقیه وعده ها و روزا چی میخورین؟
من ک میمونم غذا چی درست کنم اگه برنج نباشه🫥😑
من ک میمونم غذا چی درست کنم اگه برنج نباشه🫥😑
1
1402/07/05
فریده موسوی
😂😂😂😂دقیقا مام اینطوریم
0
1402/07/05
لی لی (مامان سلین) .
دیگه تو سه ماهه سوم اگر مشکل فشار و قند نداری دکتر من گفت آزادی فقط در حد معقول😅
0
1402/07/05
لی لی (مامان سلین) .
نونی
با سبزیجات پخته کنار غذا
منم کلا پلویی نیستم
مرغ رو مزه دار میکنم با سیب زمین و هویج و گل کلم و... ول میدم تو فر
با سبزیجات پخته کنار غذا
منم کلا پلویی نیستم
مرغ رو مزه دار میکنم با سیب زمین و هویج و گل کلم و... ول میدم تو فر
0
1402/07/05
samaneh s
ما کلا جمعه ها شوید پلو با ماهی داریم😁به غیر از لوبیا پلو و باقالی پلو که شوید میریزم توشون.شوید سبزیجات هیچ منعی نداره
0
1402/07/05
مریم گلی
شما دیگه هفته تون بالاست
هرچی دوس داری میل کن
هرچی دوس داری میل کن
1
1402/07/05
مامان معجزه خدا
من کل بارداریم خوردم خیلی دوست دارم
0
1402/07/05
مهشید .
چرا باید ممنوع باشه
0
1402/07/05
مامان معجزه خدا
چرا؟ برنج دوست نداری؟
0
1402/07/05
Hanie ...
خوبه دیگه
ولی گشنه نمیشی بعدش؟؟؟
من نونی بخورم خیلی گشنه میشم بعدش
برنجم ک کامل بشقابو پرمیکنم یه ساعت بعدش دوباره گشنمه 😂🤭
ولی گشنه نمیشی بعدش؟؟؟
من نونی بخورم خیلی گشنه میشم بعدش
برنجم ک کامل بشقابو پرمیکنم یه ساعت بعدش دوباره گشنمه 😂🤭
0
1402/07/05
Hanie ...
خانوما شمام خیلی گشنه میشین؟؟
من قبل بارداری اشتها نداشتم زیاد لاغر بودم و هستم
ولی الان خیلی گشنم میشه چرا
همش باید بخورم سخته 😕
من قبل بارداری اشتها نداشتم زیاد لاغر بودم و هستم
ولی الان خیلی گشنم میشه چرا
همش باید بخورم سخته 😕
1
1402/07/05
پریا ❤❤❤
اگه لاغری خوبه که عزیزم
بخور حسابی هم خودت جون داشته باشی هم بچه
من اشتها ندارم اصلا..
یه تایمی خوب شده بودم
دوباره بی اشتها شدم
بخور حسابی هم خودت جون داشته باشی هم بچه
من اشتها ندارم اصلا..
یه تایمی خوب شده بودم
دوباره بی اشتها شدم
0
1402/07/05
سوال کننده
خیلی نه ولی از وقتی باردارم بیشتر رعایت میکنم
0
1402/07/05
سوال کننده
جدی من والا ترسیدم بخورم اما کلا روغن کنجد برا غذاهام استفاده میکنم
0
1402/07/05
سوال کننده
منم سبزیجات دوستدارم عین خوراک میپزم با نون جدیدا هم نون جو میخورم
0
1402/07/05
فاطمه ..... ......
من شوید پلو خیلی خوردم
چون جنوبی ام😁
ولی باقالی اصلا
چون جنوبی ام😁
ولی باقالی اصلا
0
1402/07/05
سوال کننده
من خودمم خوزستانیم دزفولیم🤗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



6381

