پزشک عزیز اوما این سوال یکی از دوستان هست که نمیتونست تاپیک تخصصی بزنه لطفا راهنمایی اش کنید،ممنونم
در ضمن نوزاد ۸ ماهه دارند
سلام دکتر اوما عزیز.
دخترم دیروز ک بیدارشد بدون هیچ علامتی وقتی گریه میکنه ته صداش حس گرفتگی حس میکنم صداش بم شده و خش دار .
یکی دوهفته پیش سرماخورده بود ک خداروشکر عفونتی نداشت واسپری بینی و پلارژین دادم خوب شده بود . دیروز خیلی جیغ جیغ کرد و گریه کرد ممکنه ازاون باشه گرفتگی صداش؟؟چی بهش بدم خوب شه؟ببرم دکتر؟؟پلارژین داشتم خونه بهش دادم خوبه برای گرفتگی صداش؟؟
اخه هیچ علامت دیگه ای نداره
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



232
1402/07/05



