سلام خانم دکتر عزیزم رپز پاییزیتون بخیر من دو دوره قبل از 25 سیکل ب مدت سه روز قرص پروژسترون مصرف کردم و چهار روزبعد پریود شدم و خونریزیم عادی نرمال بود من تخمدان پلی کیستیک هستم تنبلی شدید دارم اصلا بدون دارو پریود نمیشم همه راه هارو برای تنظیمش امتحان کردم و بی فایده است الان این ماه قرص نخوردم و چهار روز عقب انداختم بی بی چک منفی هستش واقعا نمیخوام همش امپول بزنم میخواستم بدونم اگر هر دوره بجای 14 سیکل ب مدت ده روز میتونم 24سیکل ب مدت سه روز قرص بخورم سیکلم بشه 30/31 روزه مشکلی پیش نمیاد؟ و اینکه من وقتی از 14سیکل شروع ب مصرف پروژسترون میکنم ب مدت 10 روز اول دوم قاعدگی خیلی ببخشید لک های قهوه ای تیره فقط ترشح میکنم بعدشم خونریزیم کمه بعد سه چهار روز کامل قطع میشه درحالی ک دوماه قبل ک ب مدت سه روز پروژسترون مصرف کردم و پریود شدم اصلا اینطور نبود و لک قهوه ای ندیدم تا هفت روزم خونریزی عادی داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



278
1402/07/04


