خوده خدا هم راضی نیست گند بزنی تو نظم هورمونات چه برسه به امامش
عزیزم منم انشاا.. ۱۵ مهر میخام برم مشهد اون موقع پریودم بود از یکم شروع کردم معمولا یکی دو هفته قبلش .و برای زیارت واقعا ارزشش رو داره چون شرایط طوری نیست ک هر دفعه بخوای میتونی بری زیارت .
اگه هستی ازروزپنج پری شروع کن به قرص ال دی زردبعدزیارت دیگه نخورپری میشی اشکالی نداره
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
از ده روز قبل موعدتان روکین را شروع کنید و هر روز راس ساعت مشخص مصرف کنید و جابجایی و فراموشی نداشته باشید و هنگام برگشت بسته را قطع نمایید البته دقت کنید که نظم سیکلتان به هم خواهد ریخت 🌱
عزیزم بعد از سال ها آرزو قسمت شده برای اولین بار برم کربلا واس همین هم میخوام قرص بخورم
خواهش میکنم گل من ، مایعات فراوان بخورید تا خدای نکرده بدلیل گرمای هوا درگیر تشکیل لخته در عروق نشوید
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم