سلام خانم دکتر عزیز
آزمایش من رو چک میکنید لطفا
نمیدونم چرا کمخونیم هی داره بدتر میشه
اول بارداریم هموگلوبین ۱۲ بود ( قبلش اصلاح سبک بودم)
بعد ازمایش وسط بارداریم شد ۹.۸
الانم شده ۹ 😢
همشم سرگیجه و ضعف دارم که فکر کنم همش از شدت کمخونیه
برای عفونت ادراری هم
سری قبلی فقط در بخش mocus زده بود few که ۴تا سفکسیم خوردم و فکر میکردم حل شده
الان انگار وضع ادرارمم بدتر شده
ترشح نسبتا ابکی زرد رنگ و گاها بی رنگ دارم، ۱۰ درصد مواقعم ترشح پنیری شکل میشن
قرص های مصرفی روزانه م: فموبرا؛ رووفولیک، هموفیکس،ویتامین دی، کلسیم،امگا۳
ممنون میشم بفرمایید چیکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



427
1402/07/03





