س دکترعزیزبچموبردم دکترازظاهزش دیدگفت بدنش شله اینا
ا د پدیابست میدادم گفت عوض کن اینوبده ۲۵قطره اخه غلیظه میشه یعنی۱سی سی رنگ ؟؟
شربت زینک سولفات داده ۲سی سی فقط ظهرها
وزنشم ۶۴۰۰گفت کمه ۳ماهو۶روزشه
بدگفت دوهفته دیگ بیار
شیرخشکشم بیومیل۱میدادم
تغییردادنان ۱اچ ا
براوزن چون ۱ماهگی نان دادم یبوست شدبالامیارودخام دلدرد اینامتخصص بردم
اینودادبداینوبایدهمیشه بدم
اینم پنیرزدخوب خوردمشکلی نداشت
میخاسم بدونم اینارومیدم عب نداره
۰
پرسش (1402/07/03):
شربت زینک سولفات ۲سی سی وا+دان دی ان
545
82
1402/07/03
سوال کننده
0
1402/07/03
سوال کننده
گفت بیومیل ضعیفه روشم نوشتع ترکیب متوسط
0
1402/07/03
سوال کننده

0
1402/07/03
سوال کننده

0
1402/07/03
سوال کننده
این اد دادمثل پدیاابکی نیست غلیظه
0
1402/07/03
سوال کننده
خوب خورد
0
1402/07/03
سوال کننده
زینکم فقط ظهرها
0
1402/07/03
سوال کننده
باتوجه ب وضعیت بچ داد
0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده
تا۶۵۰۰بیومیل میخورد
0
1402/07/04
سوال کننده
ک دیشب کشیددکترگفت ۱۰۰گرم لباساش
0
1402/07/04
سوال کننده
۶۴۰۰
0
1402/07/04
سوال کننده
بیومیل خوب میخوردهیچ مشکلیم نداشت دکتراینودادراهنماییم کنیدلطفا
0
1402/07/04
سوال کننده
عطسه میزنه
0
1402/07/04
سوال کننده
دکترعزیز اماازدیشب ک گفت اینوبده هنوزشکمش کارنکرده حالابازم صبرمیکنم بیومیل دستوصورتشومیمالید
اینوک دادم نمیماله نفخ نکرده بالانمیاره پنیرمیزنه،گازشکم نداره خوبم میخوره حالاشکمشوموندم پدی لاکتشم،دادم مثل روال قبل
اینوک دادم نمیماله نفخ نکرده بالانمیاره پنیرمیزنه،گازشکم نداره خوبم میخوره حالاشکمشوموندم پدی لاکتشم،دادم مثل روال قبل
0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده
بیومیل
1
1402/07/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
باید 25 قطره را با قطره چکان محاسبه کنید ببینید چند سیسی میشود. و شیرخشک تجویزی را بدهید نا تغییرات را ببینیم
باید 25 قطره را با قطره چکان محاسبه کنید ببینید چند سیسی میشود. و شیرخشک تجویزی را بدهید نا تغییرات را ببینیم
1
1402/07/04
سوال کننده
ممنون دکترعزیز
1
1402/07/05
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️🌱❤️
0
1402/07/06
سوال کننده
دکترعزیزپدی لاکتوقبلاروزی یکبار۵قطره میدادم بابیومیل روزی دوبارکارمیکردالان ک نان اچ ا میدم براش خوبه ولی روزاول ک دادم کارکردشبش قطره داده بودم
الان ۱روزمیگذره پدی لاکت ۵قطره دادم کارنکرده بنظرتون دوبارصبح وشب پدی لاکت بدم؟
الان ۱روزمیگذره پدی لاکت ۵قطره دادم کارنکرده بنظرتون دوبارصبح وشب پدی لاکت بدم؟
0
1402/07/06
پزشک اوما
عزیزم بی بی کر قبلا نداده اید؟
0
1402/07/06
سوال کننده
قبلاماه اول ک نان ۱میدادیم ب توصیه شمابی بی کردادم بدک دکترگفت شیرخشکشوعوض کن نمیسازه شکمش رون شدشماگفتیدقطع کنیدبدپدی لاکتوگفتیدبدم ک ازاول تاالان ک ۴ماهشه میدم الان ک شیرخشک الرژیک تجویزکردن ۴روزپیش الان درروزیکباریایکروزدرمیون کارمیکنه پدی لاکتم ۵قطره میدم یکبارامشب کارکردمیخاسم بدونم مشکلی نداره
بداین شیرخشکوب نظرشمابایدتااخربخوره یادوهفته دیگ ببرم بدمیگه نان ۱ بده
بداین شیرخشکوب نظرشمابایدتااخربخوره یادوهفته دیگ ببرم بدمیگه نان ۱ بده
0
1402/07/06
سوال کننده
میخام بدونم توصیه شماچیه دکترعزیز
0
1402/07/06
سوال کننده
بی بی کرروزای اول ۲هفته دادم بدش رون شدگفتیدقطع کنم ازاون موقع تاالان پدی لاکت میدم نباهش یوبوست شده ن اسهال الان ک شیرخشکش عوض شده اینطوریه الان بااینم مشکل نداره ولی تواین ۴روزروزاول ک اینودادم کارکردیکبارالانم بدازیکروزکارکرد
ولی بدبودگازشکمش بخاطراهنه؟
ولی بدبودگازشکمش بخاطراهنه؟
0
1402/07/06
سوال کننده
راسی دکترعزیزبیومیل ک میخوره خواب نداشت دستوپاش یخ انگارقندشومیاوردپایین ولی اینوک میخوره هم خوب میخوره هم خوب میخابه هم حوبم سیرمیشه بالانمیاره
0
1402/07/06
سوال کننده
دستوپاشم گرمه توخوابم نمیپره
0
1402/07/07
پزشک اوما
اگر قوام دفع سفت نیست و بیقراری ندارد تا 4روز کار نکردن شکم هم طبیعی است نگران نباشید همین شیرخشک را. ادامه دهید
0
1402/07/07
سوال کننده
ن دکترعزیزسفت نیست مثل همیشست نرم چسبنده
0
1402/07/07
سوال کننده
سبزیش وبوش بخاطراهنه؟
0
1402/07/07
سوال کننده
ممنونم
0
1402/07/07
سوال کننده
دکترعزیزاین شیرخشک میخوره لاغرنمیکنه؟براحساسیته
0
1402/07/07
پزشک اوما
بله جانم
0
1402/07/07
پزشک اوما
عزیزم خیر
0
1402/07/07
سوال کننده
ببخشیداینرقطره ان دی ان ک دکتردادن پسرم بدمیخوره میده بیرون چیکارکنم بنظرتون
پدیابستوخوب میخورد
پدیابستوخوب میخورد
0
1402/07/07
سوال کننده
سپاس
0
1402/07/07
سوال کننده
عکسش بالابود
0
1402/07/07
سوال کننده
دکترعوضش کردمیشه بایکم شیرقاطی کنم بخوره
0
1402/07/08
پزشک اوما
با شیر ترکیب کنید بدهید مشکلی ندارد
1
1402/07/08
سوال کننده
ممنون دکتدجان
1
1402/07/08
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜💜
0
1402/07/09
سوال کننده
دکترباشیرم قاطی کردم پس میزنه چیکارکنم الان گ بزرگ شده میفهمه هی میده بیرون
0
1402/07/09
سوال کننده
بدرواینم نوشته ۱۵۰۰آ
۴۰۰دی
روپدیابستم بودهمین نمیدونم چراایتودکتردادحارجی ایرانی داره مگ دکترجان؟
۴۰۰دی
روپدیابستم بودهمین نمیدونم چراایتودکتردادحارجی ایرانی داره مگ دکترجان؟
0
1402/07/09
سوال کننده
پرتقاله انگارطعمش نمیخوره پدیابست موزبودخوب میخوردمیشه اونوبدم
0
1402/07/09
سوال کننده
انگار بپرتقال حساسیت داره الان امروزبهش ندادم ن رودماغش دونه زدن عطسه
0
1402/07/09
سوال کننده
اددادم حسایت نشون ندادمشکل خوردنشه باشیرم پس میده نمیدونم چیکاکنم غلیظم هست ادش
0
1402/07/09
پزشک اوما
عزیزم بنابراین به پزشک دلبندتان بگویید تا جایگزین تعیین کند
0
1402/07/10
سوال کننده
ممنون دکترجان
0
1402/07/10
سوال کننده
دکترعزیزدکترش تاپنجشنبه نیست
میتونم نعوزینک بگیرم
میتونم نعوزینک بگیرم
0
1402/07/10
سوال کننده
کامل ترعکس بدم بگیدچی بگیرم
0
1402/07/10
سوال کننده
این صورتشه
0
1402/07/10
سوال کننده

0
1402/07/10
سوال کننده
رودماغشه بایه دونع قرمزک روصورتشه عکس زیرشم یکم سفیده قبلادماغش اینطوری نبوداینوک دادم
ا د میتونم اون قبلیوبدم پدیابست یاویواکیدزبخرم اینواصلاخوب نمیخوره غلیظه اونم ۱۵۰۰ا داره ودی ۴۰۰اینیم ک دکترداده همونقدویتامین داره
ا د میتونم اون قبلیوبدم پدیابست یاویواکیدزبخرم اینواصلاخوب نمیخوره غلیظه اونم ۱۵۰۰ا داره ودی ۴۰۰اینیم ک دکترداده همونقدویتامین داره
0
1402/07/10
سوال کننده
مارکشون فرق میکنه ا د ها
0
1402/07/10
سوال کننده
پمادبتامتازون دارم
0
1402/07/10
سوال کننده
۳ماهو۱۵روزشه
0
1402/07/10
پزشک اوما
مامان جان مگر زینک را هم نمیخورد ؟
فعلا به جای آد تجویزی دکتر همان اد پدیابست را بدهید
فعلا به جای آد تجویزی دکتر همان اد پدیابست را بدهید
0
1402/07/10
سوال کننده
زینک رومیخوره ولی حساسیت داره میخاسم بدونم بجاش چی بدم
0
1402/07/10
سوال کننده
حتمامرسی
0
1402/07/10
سوال کننده
عکسشوفرستادم ازموقعیک مسخوره اینطوری شده هم ندم کم رنگ میشه
0
1402/07/10
پزشک اوما
عزیزم میتوانید نئوزینک بدهید ولی دوز در سن دلبندتان باید توسط متخصص اطفال تعیین گردد بنابراین فعلا کلا زینک را تا زمان مراجعه ندهید
1
1402/07/11
سوال کننده
ممنون چشم
0
1402/07/11
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم
1
1402/07/11
سوال کننده
❤️
0
1402/07/15
سوال کننده
دکترعزیزاد پدیابستودادم پس نیوورد
1
1402/07/15
پزشک اوما
بنابراین ادامه دهید جانم
1
1402/07/17
سوال کننده
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




