سلام خانم دکتر
وقتتون بخیر
من این ماه از روز سوم یکی امپول hmg زدم تا ۵ روز
از روز ۵ ام روزی ۲ تا لتروزول
از روز ۵ ام دوتا استرودیول
حالا میخواستم بدونم میشه روز ۱۰ ام برم سونو فولیکل؟؟؟
میترسم کیست بشه
تجربه این همه دارو رو ندارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



390
1402/07/03



