سلام خانوم دکتر خواهرشوهرم ۵ ماه حاملست تب ولرز شدید گرفته البته ک ویروس وارگیردار بوده ک مبتلا شده
دکتر رفته فقط بهش یه سرم داده و امپول خشک کننده ک داخلش بزنن هیچ داروی دیگه ای نداده بدن درد شدیدم داره بنظرتون چ داروی دیگه ای میتونه استفاده کنه حالش خوب نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



272
1402/07/03


