خانم دکتر من دوره هام ۲۸ روزه هست و ۶روزهم طول میکشه.قبل از تخمک گذاری رابطه داشتم و قرص اورژانسی استفاده کردم بعد از چندروز به مدت ۴روز لکه بینی همراه با ترشح داشتم و سینه هام هم حساس شده بود و درد میکرد.۲۷ام تاریخ پریودیم بوده که هنوز پریود نشدم و فقط ترشحات تخم مرغی و سفید و بی بو دارم.میخواستم مطمئن بشم باردار هستم یا خیر
0
1402/07/03
عاطی ...
بی بی چک بزن عزیزم
0
1402/07/03
سوال کننده
میترسم واسه همین تا حالا نزدم
0
1402/07/03
مامانه هستی
خب بیبی بزن از رو ترشح مخای بفهمی 😑😪
0
1402/07/03
leila ♡
علائم که خیلی شبیه بارداریه🙄
1
1402/07/03
Fazi mamane mahoor
من قرص اورژانسی خوردم ولی الان حامله م...😅
0
1402/07/03
leila ♡
الهی😍
0
1402/07/03
leila ♡
😂😅
0
1402/07/03
آتنا صالحی
😅😅😅😅مبارکت باشه
0
1402/07/03
🥰maha🥰 @
وای این تایپیک داره چهارستون بدن منو میلرزونه
وای که نه
وای که نه
0
1402/07/03
leila ♡
توهم شرایطت اینجوریه؟😂
0
1402/07/03
سوال کننده
نگو..
0
1402/07/03
سوال کننده
علائم منو داشتین که الان باردارین؟
0
1402/07/03
Fazi mamane mahoor
مرسی عزیزم
0
1402/07/03
Fazi mamane mahoor
من لک نداشتم و مطمئن بودم پریود میشم ولی خب انگار قرصا حالایی الکی ان...
0
1402/07/03
Fazi mamane mahoor
ولی حتما بی بی چک بزن تا خیالت راحت شه
0
1402/07/03
سوال کننده
فردا صبح حتما میزنم
0
1402/07/03
پزشک اوما
سلام جانم
اگر بیشتر از 14 روز از مصرف قرص اورژانسی گذشته تیتر بتا انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود و اگر این مدت نگذشته صبوری کنید تا این دوره 14 روزه بگذرد 🌱
اگر بیشتر از 14 روز از مصرف قرص اورژانسی گذشته تیتر بتا انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود و اگر این مدت نگذشته صبوری کنید تا این دوره 14 روزه بگذرد 🌱
0
1402/07/03
سوال کننده
خانم دکتر عزیز ۱۴ روز گذشته اگر منفی بود باید به متخصص مراجعه کنم؟
0
1402/07/04
پزشک اوما
بله جانم سونوگرافی بدهید
0
1402/07/04
سوال کننده
بیبی چکم منفی بود..تیتر بتا دادم تا جوابش بیاد.
0
1402/07/04
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم چون نتیجه منفی بی بی چک میتواند خطا داشته باشد
0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده
خانم دکتر این هم جواب آزمایشم
0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده
۲۷ام باید پریود میشدم که هنوز خبری نشده حالا با توجه به آزمایش بنده باید صبر کنم تا پریود بشم یا برم دکتر؟
0
1402/07/05
پزشک اوما
عزیزدلم تا هفته بعد صبوری کنید اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد مراجعه کنید نتیجه هم منفی است
0
1402/07/06
زیبا اردیبهشت
منم😂😂😂
0
1402/07/06
سوال کننده
ولی من خوشبختانه حامله هستم ولی متاسفانه هنوز پریود نشدم.
0
1402/07/10
سوال کننده
حامله نیستم
0
1402/07/10
سوال کننده
خانم دکتر امروز به دکتر مراجعه کردم و آمپول تجویز کردند اما گفتند یک هفته دیگه صبر کنم بعد آمپول بزنم.میتونم قبل یک هفته تزریق کنم؟
0
1402/07/11
پزشک اوما
جان دلم بله میتوانید زودتر هم تزریق کنید
0
1402/07/12
سوال کننده
۴تا آمپول هست ۲تا روز اول و ۲تاهم روز بعد درسته؟
0
1402/07/12
پزشک اوما
بستگی به دوز تجویزی دارد عزبزم
0
1402/07/13
سوال کننده
۵۰mg هست
0
1402/07/14
پزشک اوما
من معمولا دو عدد تجویز میکنم اگر پزشکتان بیشتر تجویز کرده حتما از خودشان جویا شوید
1
1402/07/15
سوال کننده
خیلی ممنون
0
1402/07/15
پزشک اوما
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول



586

