سلام دوستان شما دکترتون سایز شکمتون چک میکن ؟تا حالا شده بگن یکم از هفته شما بزرگتر رحمتون؟ اگه بوده چیکار کردین
0
1402/07/03
مامان دخملی
والا من نشنیدم.اون مقدار اب کیسه رو با یه واحدی حدودی میگن و اندازه جنین و وزن جنین.کسی کاری به اندازش نداشت.
0
1402/07/03
نسترن موسوی
سلام. ی بار با متر خیاطی برام اندازه گرفت😄😄😄
البته دکتر خودم نبود.
البته دکتر خودم نبود.
0
1402/07/03
fatigoll ss
سلام برا من هردفه اندازه میگیره
0
1402/07/03
ana anahid
اره عزیزم چک کرد دکتر من
0
1402/07/03
ana anahid
سی هفته بودم
گفت قله رحمت اندازه ۲۰ هفتس
گفت قله رحمت اندازه ۲۰ هفتس
0
1402/07/03
ana anahid
رقتم بیمارستان هم همین رو گفتن
0
1402/07/03
ana anahid
گفتن سونو بده ک خدایی نکرده وزن و مایع دور جنین کم نباشه
0
1402/07/03
ana anahid
سونو دادم
اب دورش نرمال بود
و وزنش دو هفته بالاتر
اب دورش نرمال بود
و وزنش دو هفته بالاتر
0
1402/07/03
ana anahid
فکر نمیکنم یکم بزرگتر هم باشه مشکلی باشه
سونو میدی ک مطمئن بشی
سونو میدی ک مطمئن بشی
0
1402/07/03
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
برای من ماما بهداشت اندازه گرفت گفت ب چهل هفته میخوره توسی ودو هستی نکنه اب دوربچه زیاده رفتم سونو همه چی اوکی بود
0
1402/07/04
مامان ی خانم کوچولو
برا منم با دست اندازه میگرفت و میگفت به سونو و هفته ت میخوره.
0
1402/07/04
مامان ی خانم کوچولو
وقتی قله رحم به ناف میرسه ۲۰ هفته ای.و به ازای هر انگشت بالای ناف دو هفته به ۲۰ باید اضافه کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



285


