سلام.من تنبلی دارم و اقدامی هستم.این ماه سرخود روز۱۲ سیکل سنو دادم(داروهای تحریک تخمک نخوردم) برا چک وضعیت تخمک گذاریم که جوابش این بود . فقط مساله اینه من چن ماهی که اقدام بودم با وجود دارو پریودام نامنظم بوده مثلا ماه پیش روز ۴۰ پریود شدم، ماهای قبلتر ۳۷ روزه،۳۴ روزه ! حالا با این وضعیت چجوری باید تشخیص بدم که چه روزی از سیکل برا سونو فولیکول مناسبتره؟؟؟؟ اصلا فولیکول تو افراد تا کی میتونه رشد کنه و کی رشدش متوقف میشه؟؟الان من هنوز میتونم امیدوار باشم که فولیکول ممکنه بازم رشد کنه و اقدام رو ادامه بدم؟؟؟کسی تجربه این وضعیتو داشته؟؟؟
0
1402/07/03
سوال کننده

0
1402/07/03
سوال کننده
اینم عکس سونو . دومین ماهه که قرص ویتاگنوس و آگنوگل میخورم
1
1402/07/03
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
سلام عزیزم با توجه به اینکه فولیکول غالب نداری ، حتما مودر اینوفولیک روزی یکی بخور خیلی خوبه
0
1402/07/03
محب الحسین(ع) 💚
سلام روز ۲۳ میتونی بازم سونو کنی ببینی رشد کردن یا نه
0
1402/07/03
محب الحسین(ع) 💚
ولی ریزن خیلی و طول سیکلا زیاده مشخصه تنبلی تقریبا شدیده
0
1402/07/03
محب الحسین(ع) 💚
بری دکتر سریع میگه قرص و آمپول
0
1402/07/03
محب الحسین(ع) 💚
۲۸ تا ۳۴ روز طبیعیه
0
1402/07/03
محب الحسین(ع) 💚
ولی قبل از همه ی اینا حتی اگه میخای قرص بخوری ۲تا ۳ماه اصلاح سبک کامل کن و ورزش کن چون تنبلی رو کیفیت تخمک و جنین تاثیر میزاره.
0
1402/07/03
سوال کننده
سه ماه خوردم جواب نداد ☹🥲
0
1402/07/03
سوال کننده
آره
0
1402/07/03
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
منم pco بودم فولیکول غالب نداشتم
با ورزش و اینوفولیک غالب دارم
با ورزش و اینوفولیک غالب دارم
0
1402/07/03
سوال کننده
مرسی عزیزم . میخام یه سری آزمایشات جدید انجام بدم و دکترمو عوض کنم ای این ماه میخام هم ورزشو شرو کنم هم اصلاح سبکو
0
1402/07/03
سوال کننده
اهان . من آخه سنو فولیکول نرفته بودم فقط چون باردار نشدم میگم جواب نداد
0
1402/07/03
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
راستی حتما ماساژ انجام بده
از اول پریود تا روز تخمک گذاری
بلید خون رسانی میشه و فولیکول رشد میکنه
هر وقت هم تو خونه دراز میکشی باهاتو بالا بده بزار خون برسه
از اول پریود تا روز تخمک گذاری
بلید خون رسانی میشه و فولیکول رشد میکنه
هر وقت هم تو خونه دراز میکشی باهاتو بالا بده بزار خون برسه
1
1402/07/03
محب الحسین(ع) 💚
خوبه عالیه ورزش کن تا عرق کنی حرکت کبری و چیزایی که برا تخمدان خوبه انجام بده تا خونرسانی بیشتر شه، شکر کامل قطع کن،خواب خیلیییی مهمه زود باشه، صبحانه هم به شدت رو تنظیم هورمون اثر داره زود بخور، شامم زود بخور.
اینفولیک هم برای تنبلی هست روزی دو شاسه میتونی در کنار ورزش و این نکات استفاده کنی.
ان شاءالله به زودی مامان بشی🌸
اینفولیک هم برای تنبلی هست روزی دو شاسه میتونی در کنار ورزش و این نکات استفاده کنی.
ان شاءالله به زودی مامان بشی🌸
1
1402/07/03
سوال کننده
مرسی از راهنماییت ❤حتما
0
1402/07/03
سوال کننده
مرسی عزیز دلم 🥺❤ایشاالله
0
1402/07/03
محب الحسین(ع) 💚
خواهش میکنم گلم❤️🌸
0
1402/07/03
فاطمه 💕
سلام عزیزم منم تنبلی داشتم تا 35 سیکل فولیکول بالغ نداشتم فقط دارو طب سنتی و ماساژ و لتروزول و اچ ام جی و استرادیول استفاده میکردم وسط سیکل فولیکول بالغ داشتم
0
1402/07/03
پزشک اوما
سلام عزیزم
آخرین بار کی آزمایش هورمونی انجام شده ؟چه دارویی جهت تنظیم سیکلها مصرف می کنید؟
آخرین بار کی آزمایش هورمونی انجام شده ؟چه دارویی جهت تنظیم سیکلها مصرف می کنید؟
0
1402/07/04
سوال کننده
آخرین آزمایشم برا ۱۰ اردیبهشت بوده . که دوفاستون و متفورمین مصرف میکردم
0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده

0
1402/07/04
سوال کننده
اینم عکس آزمایشا
0
1402/07/04
سوال کننده
از همون اردیبهشت تا سه ماه علاوه برا متفورمین و دوفاستون روزی یه ساشه اینوفولیک هم میخوردم .که تو اون سه ماه پریودیام ۳۴ و ۳۰ و ۳۷ روزه بوده(دوره ۳۷ روزه ۱۳ روز بعد از قطع قرص دوفاستون پریود شدم😶)
0
1402/07/04
سوال کننده
دیگه دیدم وضعیتم هی بد تر میشه اومدم سرخود ویتاگنوس و آگنوگل و کوالی فول و متفورمین مصرف کردم،روز ۴۰ پریود شدم ولی قبل و بعدش چن روز لکه بینی ها سبک داشتم حتی پریودیم هم خیلی خیلی کم بود . و این ماهم طبق معمول باز آگنوگل و ویتاگنوس و کوالی فول مصرف کردم
0
1402/07/04
سوال کننده
ویتاگنوس رو از سوم سیکل تا ۲۱ سیکل صبح یکی .قبل شام یکی _ آگنوگل بعد شام یکی_ کوالی فولم شبی یه دونه
0
1402/07/08
سوال کننده
لطفا پیام و پاسخ منم چک بفرمیایید دکتر
0
1402/07/08
sahar s
سلام، قرص و آمپول چی میدن، برای تنبلی یا بچه؟
0
1402/07/08
سوال کننده
سلام عزیزم معمولا برا تحریک تخمک لتروزول و بعدش آمپول آزادسازی hcg
0
1402/07/08
پزشک اوما
عزیزم عذرخواهی میکنم نوتیفیکیشن پیامتون خاموش شده بود 💜
جان دلم ویتامین دی روزی یک عدد 1000 میلی گرم مصرف کنید ، داروها مجددا آغاز شوند، درک نمیکنم چرا فکر میکردید بدتر شدید؟ طول سیکل ها خوب بوده ، سیکل به این منظمی داشتید بد در نظر گرفتید الان که سیکل 40 روزه شده جانم بنظرتان خوب است؟ مجددا تحت درمان بروید و همزمان اصلاح سبک را شروع کرده و داروی محرک تخمک گذاری مصرف کنید با این داروها مانند ویتاگنوس شما با این شدت سندرم تخمدان پلی کیستیک هرگز نتیجه نمیگیرید
جان دلم ویتامین دی روزی یک عدد 1000 میلی گرم مصرف کنید ، داروها مجددا آغاز شوند، درک نمیکنم چرا فکر میکردید بدتر شدید؟ طول سیکل ها خوب بوده ، سیکل به این منظمی داشتید بد در نظر گرفتید الان که سیکل 40 روزه شده جانم بنظرتان خوب است؟ مجددا تحت درمان بروید و همزمان اصلاح سبک را شروع کرده و داروی محرک تخمک گذاری مصرف کنید با این داروها مانند ویتاگنوس شما با این شدت سندرم تخمدان پلی کیستیک هرگز نتیجه نمیگیرید
0
1402/07/08
پزشک اوما
همسرتان هم آزمایش آنالیز مایع منی احکام دهند تا مطمئن شویم که سمت ایشان مشکلی ندارد
0
1402/07/12
سوال کننده
ممنونم. فکر کردم داروی گیاهی بهتره🥺 آخه قبلا نهایت سالی یک یا دو بار پریودم عقب میفتاد بقیش منظم بود . از وقتی شروع به خوردن دارو کردم پریود میشدم ولی دو تا سیکل که دارو نخوردم هر دو رو عقب انداختم در حد ۵۰ و ۷۰ روز پریود نشدم و مجبور شدم آمپول بزنم . واقعا تنبلیم خفیف بود بعد داروای هورمونی شدید شد . وزنم نرماله ۵۳ کیلو با قد ۱۶۴...
0
1402/07/12
سوال کننده
چشم . بازم ممنونم از راهنماییاتون ❤البته که داروای گیاهی رو قطع کردم و دوباره رفتم سراغ داروای قبلیم
0
1402/07/12
سوال کننده
ولی حتما مجدد چکاب میدم و پیگیری میکنم برا داروی جدید ایشاالله
1
1402/07/12
پزشک اوما
عزیزم داروهای هورمونی تنبلی را تشدید نمیکنند ولی چون قطع کردید طبیعی است که نظم سیکل به. هم ریخته است نباید خصوصا وقتی در اقدام هستید درمان را رها کنید، اصلاح سبک زندگی را هم حتما انجام دهید و اگر وزن بالا است کم شود تا به امید خدا نتیجه بگیرید 🌱😘
1
1402/07/16
سوال کننده
ممنونم
0
1402/07/16
پزشک اوما
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



669

