سلام به پزشک اوما ،الان هفته ۱۹ بارداری هستم قرص اسید فولیک ۱ تموم کردم آیا میتوانم قرص ید فولیک به جاش استفاده کنم؟
1
1402/07/03
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
مگه هنوز اسید فولیک میخوری؟
1
1402/07/03
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
اسید فولیک فکر کنم برای سه ماهه اول بارداریه بعدم مصرف قرص آهن شروع میشه
0
1402/07/03
پرستو مهاجر
دکتر من تا آخر بارداری فولیک اسید میده ولی همه میگن تا 16هفته هستش
3
1402/07/03
مهسا ❣
یدوفولیک همون اسید فولیکه که همراهش ید داره واسه جذب بهتر . اگر مشکل تیرویید نداشته باشی ، فک نکنم منع مصرف داشته باشه
2
1402/07/03
فاطمه 👩👧❤
اگه تالاسمی مینور باشی باید همیشه بخوری.من کل بارداریم خوردم
0
1402/07/03
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
والا منم همین مشکلو دارم دکتر احمقم نگفت تا آخرش بخور😂😂😂
0
1402/07/03
فاطمه 👩👧❤
عه شاید یادش رفته
0
1402/07/03
فاطمه 👩👧❤
😅
1
1402/07/03
لی لی (مامان سلین) .
ببین کسایی که کم خونی دارن دکتر با توجه به آزمایش خون فولیک اسید رو تا ماه های آخر بارداری تجویز میکنه
یدوفولیک برای تنظیم تیروئید هست
یدوفولیک برای تنظیم تیروئید هست
0
1402/07/03
سوال کننده
درکنار اسید فولیک دکتر برام ویتامین D , و مولتی ویتامین و قرص آهن نوشت که دارم استفاده میکنم
0
1402/07/03
سوال کننده
چون تالاسمی مینور (کم خون) هستم دکتر گفته اسید فولیک هم باید بخورم
0
1402/07/03
سوال کننده
بله
0
1402/07/03
سوال کننده
آره دقیقا
0
1402/07/03
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
همان اسیدفولیک 1 میلی گرم را بخورید بهتر است ❤️
همان اسیدفولیک 1 میلی گرم را بخورید بهتر است ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



362

