سلام دوستان من اخرای ماه پیش ینی ۲۹امپول ازادسازی زدم برای اولین بار
کسانی بودن ک برای اولین بارک زدن جواب گرفنه باشن احتمال مثبت شدن چقدرهستش
من خودم تنهامشکلم توی سونوی اخرضخامت اندومترم کم بود ک قرص استرادیول میخورم انشالله رفع بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



451
1402/07/03



