سلام دوستان
من رفتم آی یو آی کنم قبلش سونوم کردن گفتن کیست هموراژیک داری برو خوب شو بیا
الان دکترم بهشم قرص ضد بارداری دروسبلا یه بسته هم ال دی داده گفته بخور کیستت رفت بیا
میخواستم بپرسم که این قرص اثر ضد بارداریش چند وقت روی من تاثیر میزاره ینی ۱ ماه اینو بخورم خوب بشم میتونم ماه بعد آی یو آی کنم یا اثر ضد بارداریش چند وقت می مونه توبدنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



717
1402/07/02


