سلام خانم دکتر دخترم دیروز صبح واکسن دوماهگی زد تا شب همه چی تقریبا نرمال بود هر ۴ ساعت هم استامینوفن میدم ولی دیشب اصلا شیر نخورد و فقط به خودش پیچید و گریه کرد ببخشید خیلی هم باد از شکمش خارج میشه امروز ساعت یازده تقریبا تونست دو پیمانه شیر بخوره خیلی نگرانشم میشه بخاطر استامینوفن باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید .... دخترم فقط شیر خشک میخوره از بدو تولد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



306
1402/07/02



