سلام خانم دکتر ممنون میشم بهم جواب بدین
دکتر جان دخترم دو روزه یهو تب کرد من دو بار براش به فاصله تقریبا یک روز شیاف استامینوفن 125 زدم دو سه بارم قطره دادم که زیاد تاثیر نداشت قطره پلارژینم بهش دادم گفتم شاید سرماخورده
امروز یهو دیدم لثه هاش خیلی ورم کرده تیره تر از حالت معمول شده
اصلانم اشتها نداره که چیزی بخوره فقط دیروز یکم بستنی و یکم رانی دادم بهش خورده دیگه هیچی نمیخوره فقط شیر خودم
مشکل چی میتونه باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



282
1402/07/02



