من این ماه میخوام برم شهر دیگه ای واسه انتقال جنینام
هرررررر چی تماس میگیرم مرکز ناباروری کسی جواب نمیده اصلا
تیم پزشکی کارای تخمک کشیمو انجام دادن هربار یه دکتر سونو میکرد
الان نمیدونم قبل از پریودیم چه آزمایشایی لازمه بدم
میدونم روز یکم تا سوم باید برم مرکز ناباروری
یوقت این همه راه برم بگه آزمایشات ندادی و این سیکل از دست بدم
میکرو اینجکشن انجام دادم خودم تا حالا مشکل هورمونی یا تنبلی ندارم بخاطر مورفولوژی ۱ همسرم میکرو انجام دادن
چه آزمایشایی بلید بدم؟؟؟؟
ممنونم 🙏
پرسش (1402/07/02):
آزمایشهای لازم قبل از شروع سیکل انتقال جنین 🥹🙏
495
35
1402/07/02
سوال کننده
0
1402/07/02
Shima 🌻
اگه احتیاج به آزمایش بوده.دکترت برات مینوشته
1
1402/07/02
mahtab ...
روز سوم پریود میری سونو میشی بهت دارو میدن با توجه به وضعیتت
آزمایشی قبل از انتقال نیست
آزمایش کلی قبل از پانکچره
آزمایشی قبل از انتقال نیست
آزمایش کلی قبل از پانکچره
1
1402/07/02
تارا محمدی
سلام عزیزم
اول باید بری سونو شی اگ وضعیتت مساعد انتقال بود بهت دارو میدن مجدد ک برگردی مرکز اگ انتقالت قطعی باشه ازمایش اگ لازم باشه خودشون میگیرن من تا جایی ک یادمه ی ازمایش کرونا و کم خونی و اینا بود ک خودشون گرفتن
اول باید بری سونو شی اگ وضعیتت مساعد انتقال بود بهت دارو میدن مجدد ک برگردی مرکز اگ انتقالت قطعی باشه ازمایش اگ لازم باشه خودشون میگیرن من تا جایی ک یادمه ی ازمایش کرونا و کم خونی و اینا بود ک خودشون گرفتن
1
1402/07/02
نفس2قلوها نفس
برای سیکل انتقال ازمایشی نمیگیرن هر چی هسا همشون قبل پانکچر برای من فقط ازمایش کرونا گرفتن اونم تستش و همسرم ازمایش داد فقط
0
1402/07/02
❣️sahar❣️ .
بیمارستان مادروکودک شیراز😐😐
درکل فکر این باش بیای چندروز بمونی توکه نمیتونی بری وبرگردی یا حداقل بار آخر ک اومدی راه ارتباطی بهتری ازشون میگرفتی که بتونی این مواقع ب یکیشون دسترسی داشته باشی
درکل فکر این باش بیای چندروز بمونی توکه نمیتونی بری وبرگردی یا حداقل بار آخر ک اومدی راه ارتباطی بهتری ازشون میگرفتی که بتونی این مواقع ب یکیشون دسترسی داشته باشی
1
1402/07/02
❣️sahar❣️ .
سیکل انتقال هم چندبار باید بری بیای من خودم تهران بودم مجبورا یامیرفتم شمال یا میموندم ک اون چندروز هی نخام برگردم این همه راه
1
1402/07/02
Farzan FR
سلام عزیزم ،من دیروز روز دومم بود و رفتم و داروهامو شروع کردم ،از من آزمایشی نخواستن و آزمایشی هم ننوشت که انجام بدم
0
1402/07/02
❣️sahar❣️ .
آزمایش الان نیست اما سونو هست چون نسبت ب ضخامت و شرایط رحم انتقال رو تاریخ میزنن
0
1402/07/02
سوال کننده
سلام دوستان ممنونم از جوابتون
خیلی لطف کردین 🙏🙏🙏
خیلی لطف کردین 🙏🙏🙏
0
1402/07/02
سوال کننده
آره گلم خیلی آزمایشا رو قبل از تخمک کشی دادم و روی پرونده هست
0
1402/07/02
سوال کننده
ممنونم عزیزم خیالم راحت شد
امیدوارم انتقال مثبت بشی و بارداری خوبی بگذرونی
امیدوارم انتقال مثبت بشی و بارداری خوبی بگذرونی
0
1402/07/02
سوال کننده
از روز اول پریودی میرم شیراز میمونم تا روز انتقال
ممنونم ازت🙏🌹
ممنونم ازت🙏🌹
1
1402/07/02
سوال کننده
مرسی گلم
خداروشکر اینجوری مطمئنم که دیر اقدام نکردم واسه رفتن
خداروشکر اینجوری مطمئنم که دیر اقدام نکردم واسه رفتن
0
1402/07/02
سوال کننده
آره منم از روز اول پریودی میرم و میمونم تا روز انتقال
ولی بیشتر از این نمیتونم
گفتم بپرسم مطمئن باشم
ولی بیشتر از این نمیتونم
گفتم بپرسم مطمئن باشم
0
1402/07/02
سوال کننده
آره بیمارستان مادر و کودک شیراز انجام دادم
شما از کجا فهمیدین گلم؟؟
شما از کجا فهمیدین گلم؟؟
0
1402/07/02
سوال کننده
درست میگی اینبار که اومدم بهشون میگم یه راه ارتباطی بدین حداقل
0
1402/07/02
سوال کننده
عزیزم امیدوارم دامنت سبز بشه بزودی
برا منم دعا کن🙏🙏🙏
برا منم دعا کن🙏🙏🙏
0
1402/07/02
❣️sahar❣️ .
شیرازیم
میشناسمت
چندبار اسمشو گفتی توتاپیکات
میشناسمت
چندبار اسمشو گفتی توتاپیکات
0
1402/07/02
❣️sahar❣️ .
انشالله موفق باشی
بیمارستان مادروکودک خیلی خونسرد و همش باید بدویی دنبالشون پیگیر نیستن حتما حتما باهاشون ارتباط بگیر ک هرسری عاجز نشی بخای حضوری بری یه راه دسترسی داشته باشی
بیمارستان مادروکودک خیلی خونسرد و همش باید بدویی دنبالشون پیگیر نیستن حتما حتما باهاشون ارتباط بگیر ک هرسری عاجز نشی بخای حضوری بری یه راه دسترسی داشته باشی
0
1402/07/02
❣️sahar❣️ .
تایمش ممکنه طولانی باشه روزاول ک رفتی بپرس اگ زود زود بود بمون نبود یه شماره تو دسترس بگیر واسه سوالای اورژانسی برو بعدبیا
0
1402/07/02
سوال کننده
آررره زیاد سوال پرسیدم
ایقد پرسیدم که حالا یه مقدارم میدونم چی به چیه
اوایل خیلی گیج تر بودم 😂
ایقد پرسیدم که حالا یه مقدارم میدونم چی به چیه
اوایل خیلی گیج تر بودم 😂
0
1402/07/02
سوال کننده
آره بخدا ایقد باید دنبالشون باشم تا جواب درست حسابی بدن
آدمو کلافه میکنن
آدمو کلافه میکنن
0
1402/07/02
سوال کننده
ولی چقد ذهن خوبی داری که یادته 😍
0
1402/07/02
سوال کننده
حتما اینکارو میکنم
فک نمیکردم پاسخگو نباشن
فک نمیکردم پاسخگو نباشن
1
1402/07/02
❣️sahar❣️ .
میگم ک کلا مادرو کودک همینه بیخیالن
1
1402/07/02
❣️sahar❣️ .
آره میشناسم اکثریت رو
اکثرا همه چیز توذهنم میمونه 😊
اکثرا همه چیز توذهنم میمونه 😊
0
1402/07/02
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
بسته به هر مرکز پروتکل ها متفاوت هستند بنابراین نمیتوان الان چیزی گفت مراجعه کنید اگر آزمایشی لازم باشد همان زمان درخواست میشود نگران نباشید ❤️
بسته به هر مرکز پروتکل ها متفاوت هستند بنابراین نمیتوان الان چیزی گفت مراجعه کنید اگر آزمایشی لازم باشد همان زمان درخواست میشود نگران نباشید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- چه چیزی برای تقویت رحم مناسب هست؟؟،؟
- مراقبت های بعد انتقال جنین
- خانومای اصفهانی اگه کسی هس جواب بده؟غیر اصفهانی میتونه جواب بده؟
- اقدام به بارداری و میکرو
- فرق میکرو با ای وی اف چیه
- میکرونیدلینگ در شیردهی
- میکرو ابرو در بارداری
- بارداری با مورفولوژی ۱؟
- انجام میکرو ابرو در بارداری
- ثمین هستم.بیاین بحرفیم.بالاخره تخمک کشی کردمودرانتظار انتقالم😍




