سلام به روی ماهتون عزیزم
اگر حجم خونریزی تا این حد کم بوده جهت اطمینان یک آزمایش تیتر بتا انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم 🌱
خانم دکتر من این ماه اصلا اقدام نداشتم فقط چهاربار رابطه داشتم اونم با کاندوم بود چون عفونت داشتم منع شدم از اقدام
حتی رابطه سطحی قبل گذاشتن کاندوم نداشتید؟ این ماه هم دوفاستون مصرف کردید؟
بله دوفامد میخوردم و پونیکا نه نداشتم
چون عفونت داشتم درد داشتم و سوزش داشتم رابطمون جزعی بود و کاندوم استفاده میکردیم اما حقیقتش ۲۰ سیکل رابطه بدون کاندوم بود بلافاصله خودمو شستم چون بدنم سوزش داشت
عزیزم نتیجه بی بی چک منفی میتواند خطا داشته باشد آزمایش تیتر بتا انجام دهید اگر منفی بود علت دوفاستون است و مشکلی ندازد
دکتر جان ازمایش منفی بود ۰.۱ بود
فقط الان روز پنج سیکل ۲ روزه پاک شدم ترشحاتم تخم مرغی شده چرا اینجوری شدم
عزیزم بدلیل دوفاستون بوده و. جای نگرانی نیست ترشحات هم مشکلی ندارند میتوانید سونوگرافی جهت ارزیابی شرایط فولیکولها انجام دهید
یعنی ممکنه الان تخمک گذاری کنم
بدون سونوگرافی نمیتوان نظری داد جان دلم
باشه شرمنده هی مزاحم میشم
دشمنتان شرمنده عزیزم هیچ مزاحمتی نیست ❤️