سلام اوما جان من قرار ۵ مهر برم برای زایمان طبیعی دکتر تو ۳۶ هفته منو معاینه کردن گفتن دهان رحم بسته است شیاف گل مغربی نوشت . من تو این مدت سرما خورده ام سرما خوردگی خوب نمیشه دکتر رفتم سیتریزن آمپول حساسیت و استامینوفن اسپری بینی تجویز کردن . الان گلو درد دارم .درد زایمان ندارم . تب خالم زدم . برا اینکه دهانه رحم بازشه پله میرم بالا وپایین و پیاده روی دارم اما هیچ درد ندارم .بدون درد برم بیمارستان اذیت نمیشم تازه تاریخ زایمانم اول سی نهم هفته زده برام .تو بیمارستان خصوصی میرم برا زایمان . دکترم تو بیمارستان دولتی نیست .حالا موندم با این سرما خوردگی چه کنم تب خال زدم .مشکلی برا زایمانم پیش نمیاد ایا ؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



544
1402/07/01




