سلام از همون چهار ماهگی این جوش ها فقط روی قسمت بیرونی ران پسرم هست که نه کم میشه نه زیاد، درد خارش سوزش و.... نداره، اونموقع هم غذایی نمیخورد که بگم آلرژی هست اما از بین نمیره، پمادی هم نزدم، لوسوین هم چندتایی عوض کردم، چی بزنم که بره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



278
1402/07/01




