Ooma
پرسش (1402/07/01):

سرماخوردگی در شیردهی

سلام دکتر جان و دوستان سرماخوردم بدجور چه داروهایی مجازه تو شیردهی استفاده کرد؟؟ همینطور برای سردرد ؟؟

سلام به روی ماهتون مامان جان
برای سردرد استامینوفن ساده مصرف کنید ، دیگر چه علامت هایی دارید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه