Ooma
پرسش (1402/07/01):

سرماخوردگی نوزاد ۷ ماهه

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر.
پسر من هفت ماه و ۲۰ روزشه الان دیدم تب کرده و خر خر می‌کنه و عطسه، بجز پلارژین و استامینوفن میتونم بهش چی بدم که بهتر شه؟

سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
می‌توانید از اسپری سدیم کلراید برای بینی کمک بگیرید، برای کاهش عطسه اگر پلارژین جواب نداد سیتریزین هر 12 ساعت یک سی سی بدهید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید 🌱🌱
ممنونم
الان شیر رو سخت قورت میده ، یعنی گلوش عفونت کرده؟
چه شربت چرک خشک کنی میتونم بدم؟
باید معاینه شود جانم نمیتوان در این سن بدون معاینه آنتی بیوتیک داد
ممنونم
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.