به نوزاد داروی گیاهی و عطاری ندید عوارضش مشخص نیست
اگه اشتباه نکنم ارمیاست میگفت عناب بی اندازه خاصیت داره ولی نمیدونم جوشونده بشه به بچه داد یا نه
اگه میخای تو تاپیک غذا بچه ها ازش بپرس
من از سه ماهگی میدادم عزیزم
سه تا دونه کشورم میندازه تو نصف لیوان آب مجوشونم با صافی رد میکنم و بهش میدم
ولی میدونم پزشک اوما همیشه به دونه رو به مامانا برا سرفه کوچولوهاشون میگفت بدید و مشکلی نداشت من خودمم موقعه سرماخوردگی دخترم میدم و واقعا معجزه میکنه
من از سه ماهگی اینارو میدادم
عناب آویشن بنفشه ختمی بلوط کوبیده
من اب جوشیده رو سه ماهگی دکتر گفت بده با ترس میدادم😯😑
من برای از بین بردن زردی می جوشانده ب به اندازه یه قاشق چای خوری هر روز به بچم دادم زردیشو از بین برد
البته به هیچ کس توصیه نمی کنم با اینکه خودم نتیجه می گیرم
سلام من هر وقت پسرم سرفه یا حتی خروسک میشه فقط با عناب درمانش میکنم چون اصلا دارو نمیخوره .
خرد میکنم آبجوش میریزم روش و خیلی کم آویشن اضافه میکنم درشو میزارم تا خوب دم بده .از صافی رد میکنم فشار میدم تا عصارش دربیاد تو خواب یا قبل خواب میدم بهش خیلی عالی بود
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 💜
عزیزم میتوانید لعاب به دانه (خود دانه ها را ندهید) یا عناب را گاهی بدهید ولی مصرف هر روزه را توصیه نمیکنم چون عوارض داروهای گیاهی در مصرف طولانی مدت مشخص نیست 🌱🌱🌱
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💜💜