Ooma
پرسش (1402/06/31):

دندان درد در شیردهی

سلام دکتر عزیز میتونم در زمان شیردهی برم دندونم رو درست کنم

بله عزیزم
فقط یادآور بشو که شیرمیدی
سلام به روی ماهتون مامان گل
بله هیچ مشکلی ندارد فقط متذکر شوید در دوران شیردهی هستید تا اقدامات دارویی مورد نیاز با توجه به این مسئله در نظر گرفته شود💜
تشکر فقط قرص آموکسی سیلین ۵۰۰برای بعد از عصب کشی بخورم مشکلی ندارد
مشکلی ندارد جانم ایمن است
مرسی لطف کردین
خواهش میکنم گل من ❤️🌱❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه