سلام وقت به خیر ببخشید من بجای 4میل تقویتی (دکتر کیدز)14میل به کودک 19ماهه ام دادم، خطرناکه؟ ممکنه اتفاقی بیافته؟
شربت تقویتیش شامل زینک و ویتامینc وبکمپلکس و d3 وk2 هستش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



430
1402/06/31


