سلام خانم ها خوبین... من چجوریه دوبار درماه پریود شدم دورهام سی روزه عموما بود باید اول یا دوم مهر پریود میشدم امروز شدم در حالیه من دوم شهریورم شدم. هیچیم نخوردم قاعدهاور فقط روزی ی فنجون عرق خارخاسک بخاطر کلیم
0
1402/06/30
محب الحسین(ع) 💚
سیکلت ۲۸ روزه بوده این ماه و یکی دوروز اینور اونور طبیعی هست. شرایط محیطی دارو فعالیت استرس و... همه چی تاثیر داره
0
1402/06/30
سوال کننده
استرس که داشتم
0
1402/06/30
محب الحسین(ع) 💚
همینم تاثیر داره
0
1402/06/30
مریم حسینی
دقیقا منم سوم شدم باز الان پریودم
0
1402/06/30
مریم حسینی
۲۵شدم باز
0
1402/06/30
مریم حسینی
دلیلشم نمیدونم
0
1402/06/30
سوال کننده
تو ماه دوبار😐
0
1402/06/30
سوال کننده
یعنی دوم مهر دیگه نباید منتظرپریودی باشم؟
0
1402/06/30
سوال کننده
چرا دارویی خوردی؟ استرس داشتی؟
0
1402/06/31
محب الحسین(ع) 💚
نه دیگه وقتی الان شروع شد سیکل جدیدت شروع میشه میره برای اواخر مهر یا اوایل آبان
0
1402/06/31
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1402/06/31
محب الحسین(ع) 💚
خواهش میکنم گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



313

