سلام و عرض ادب خانوم دکتر مهربان
دختر من ۱ماهشه و وزنش ۴۵۰۰ حدودا هستش، شیر خودم و شیرخشک آپتامیل ساده میخوره،چندبار در روز هر وعده ۶۰ سی سی علائمی که داره:
قرمزی و جوش ریز دور مقعد+ عکس
جوش قرمز روی صورت و گردن
خس خس سینه و بینی موقع شیرخوردن و بعدش
پرت شدن شیر به گلو و بالا اوردن شیر و زیاد آروغ زدن
زور زدن و کش و قوس زیاد و به خود پیچیدن همراه با صدا
داروهایی که میخوره گریپ میکسچر، کولیکز، پدی لاکت، آد
با توجه به این علائم لازمه شیرخشکشو تغییر بدم و رژیمی اپتامیل ha بدم؟
لازم به ذکرِ که دختر اولمم حساسیت به پروتئین گاوی تا دوسالگی و رفلاکس شدید داشت و شیرخشک اپتامیل ha میخورد
ممنون میشم توضیح بدید مشکل چیه و باید چیکار کنم
❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



448
1402/06/30




