گفت ارثی سرخودت یاباباش یکم بزرگه حتما
مال منم دو هفته جلوعه هنوز ک دنیانیومده
چکاب و همه چیم دادم گفتن ارثیه چیزی نیس
دو هفته هم یک سانت با بقیه بچها فرق داره چیز خاصی نیس اصلا میگن اصلا به چشم هم نمیاد
منم نزدیک سه هفته اختلاف داره🤦🏻♀️
دکتر گفت ارثیه
برای منم گفتن بزرگه چیزی نیست نگران نباش
منم خیلی استرس کشیدم چرا اینجوری گفتن
تو گوگل چیزای وحشتناک نوشته
به بیریچ بودن ربط داره ؟؟
اینکه تا الان بچه نچرخیده چی ؟ مشکلی نیست ؟؟
واسه منم بزرگه به باباش رفته
من تو اینستا نگا میکنم بچه های خارجیا اکثرا کلهشون گندهس خیلی این چیزا به ژتتیک مربوطه
سلام نازنینم به روی ماهتون
تا دو هفته اختلاف در سن بارداری اهمیتی ندارد ولی باز هم عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
همانطور که حدس میزدم هیچ مشکلی ندارد جانم
ممنون پزشک عزیز.ولی دکتر سونو خیلی منو ترسوند گفت به دکترت بگو بررسی کنه از اون روز خواب و خوراک ندارم
خواهش میکنم گل من نترسید هیچ مشکلی نیست به پزشکتان هم برای آرام گرفتن قلبتان نشان دهید 💜