سلام خانم دکتر روزتون بخیر.
من از اردیبهشت هر ماه دارو میگیرفتم از دکترم برا بارداری.لتروزول و امپول.
ماه قبل نرفتم دکتر و طبیعی اقدام کردم.
۲۷ مرداد پریود شدم و هنوز نشدم.
الان ۲روزه در حد آب خون ازم میره ولی سر دستشویی نه.فقط با دست مشخصه خیلی کمم هست.ببخشید اسهال و دل درد دارم و سوزش معده گاهی.
امروزم ساعت ۱۲ ظهر ناشتا بی بی چک زدم این عکسشه یه حاله خیلی کم خودم میبینم ولی تو عکس زیاد مشخص نیست.
بنظرتون بتا بدم یا زوده؟
پرسش (1402/06/30):
بی بی چک از کی مثبت میشه؟
744
50
1402/06/30
سوال کننده
0
1402/06/30
سوال کننده

0
1402/06/30
مامان دلوین🌈💕
هنو زوده بزار چند روز دیگه بگذره
0
1402/06/30
سوال کننده
🙏
0
1402/06/30
فاطمه ****
در چه حد لکه بینی داشتی؟
0
1402/06/30
فاطمه ****
اسهال اینا که احتمالا ویروس گرفتی
0
1402/06/30
فاطمه ****
هاله میدونی دیگه زیر ده دقیقه باید باشه
0
1402/06/30
سوال کننده
لباس زیرم خونی نمیشه اصلا.فقط یهو حس میکنم خیس میشم اما خون نیس آب خون خیلی کم بیشتر شفافه تا قرمز
0
1402/06/30
سوال کننده
آره فکر کنم الان اوکیم
0
1402/06/30
سوال کننده
همون موقع ک خط اولی پر رنگ شد اون خط هم افتاد باهم شدن ولی دومی کم رنگه خیلی
0
1402/06/30
فاطمه ****
ببین بی بی چک امروزتو نگه دار فردا یکی دیگه بی بی بزن ناشتا مهم نیست مهم اینه ادرارت اول صبح باشه ببین هاله اش پر رنگ تر میشه یا نه
0
1402/06/30
khadijeh ...
خب اگر خودت میبینی فردا و پس فردا هم بزن انشالله که مثبت میشه
0
1402/06/30
فاطمه ****
اگه پر رنگ تر شد شنبه برو دکتر و ازمایش بده .
0
1402/06/30
سوال کننده
باشه عزیزم امید بخدا
0
1402/06/30
سوال کننده
توکل بخدا انشاالله
0
1402/06/30
سوال کننده
یعنی یه هفته دیگه صبر نکنم؟
0
1402/06/30
فاطمه ****
نه دیگه پریودت مگه مرتب نیس؟تو باید ۲۷ میشدی درست میگم؟
اگه درسته شنبه میشه ۱ مهر حدودا ۴ روز تاخیر اوکی برای آزمایش
اگه درسته شنبه میشه ۱ مهر حدودا ۴ روز تاخیر اوکی برای آزمایش
0
1402/06/30
فاطمه ****
چون اخه میگی خونریزی کم داری .فردا بی بی اگه پر رنگ تر شد حتما برو که اگر نیاز بهت شیاف بده
0
1402/06/30
سوال کننده
اره ۳۰روزم.
انشاالله هرچی خیره
انشاالله هرچی خیره
0
1402/06/30
سوال کننده
من خودم حس کردم لک لانه گزینی باشه
0
1402/06/30
فاطمه ****
باز تحت نظر دکتر باشی خیلی بهتر خیالت راحت تره.ممکنه برای لاله گزینی باشه .دیگه فردا بی بی ت پر رنگ تر بشه یعنی اوکی پس فردا برو ازمایش
0
1402/06/30
سوال کننده
عزیزم مرسی از راهنماییت انشاالله خدا چراغ دلتو روشن کنه
0
1402/06/30
فاطمه ****
فدات عزیزم انشالله خدا دلتو شاد کنه و نی نی برات حفظ کنه
1
1402/06/30
سوال کننده
عزیزمی انشاالله از دعای خیر شما🥰
0
1402/06/30
نسیم ❤️
سلام گلی. اگر خیلی نگرانی و دلت شور میزنه همین امروزم که بری آزمایش بتا بدی مشخص میکنه که هست یا نه.
یه پزشک عمومی بده برات بنویسه و ازمایش بده یا همینجوری هم بری ازمایشگاه ازاد این ازمایشو میگیرن
یه پزشک عمومی بده برات بنویسه و ازمایش بده یا همینجوری هم بری ازمایشگاه ازاد این ازمایشو میگیرن
0
1402/06/30
نسیم ❤️
بتا بالای سی باشه حله. بین بیست و سی مشکوکه و مجدد باید بدی. زیر بیست هم که منفیه
0
1402/06/30
سوال کننده
میترسم برم و نباشه🥺
یه دو روز صبر میکنم امید بخدا🥰
یه دو روز صبر میکنم امید بخدا🥰
0
1402/06/30
مامان دلوین🌈💕
فعلا برا از نرو زوده میخوره تو ذوقت
0
1402/06/30
مامان دلوین🌈💕
میدونم صبر کردن یکم سخته ولی بمون شنبه یه شنبه برو
0
1402/06/30
سوال کننده
اره عزیزم صبر میکنم چون یه بار دیگه هم ۴۰روز پریود نشدم و شدم توکل به خدا
1
1402/06/30
marziyeh bazargan
من هاله رو میبینم
0
1402/06/30
فرزانه 🌸
هاله داره
0
1402/06/30
فرزانه 🌸
برای منم هاله همینجوری بود مثبت بود ازمایش خونم
0
1402/06/30
سوال کننده
🥰
0
1402/06/30
سوال کننده
انشاالله ب سلامتی به دنیا بیاد نی نیتون
0
1402/06/30
مامان مهرداد و مهرشاد (نگار ) 😍😎
سلام منم روز موعدم بی بی زدم منفی شدش ۲ روز بعدش یک هاله خیلی کمرنگ افتاد تا ۸ روز بعد از تاخیر ک بی بی کامل مثبت شد
ایشالا مال شما هم مثبت بشه
ایشالا مال شما هم مثبت بشه
0
1402/06/30
سوال کننده
خداروشکر عزیزم انشاالله بسلامتی به دنیا بیاریش
0
1402/06/30
آیناز ......
چ جالب من هنوز هشت روز مونده بود ب روز موعود بی بی زدم ی خط پر رنگ شد هاله اش کمرنگ بود ن خیلی کمرنگ ولی خوب فرداش آزمایش دادم مثبت شد
0
1402/06/30
سوال کننده
عزیزم خداروشکر بسلامتی بگیریش بغلت
0
1402/06/30
آیناز ......
ان شاءالله گلم همچنین این حس قشنگ شماهم تجربه کنید
1
1402/06/30
سوال کننده
فدات عزیزم انشاالله❤
0
1402/06/31
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 💜
تا دوشنبه صبوری کنید اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش خون انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم
وقتتون بخیر 💜
تا دوشنبه صبوری کنید اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش خون انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم
1
1402/06/31
سوال کننده
ممنون🙏
1
1402/06/31
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




