سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید❤
خانوم دکتر پسر من دو روز پیش که سه روزگیش بود ازمایش گرفتن ازش ۱۲.۷ بود منم اونموقع شیرم خیلی کم بود برا همین دکتر گفتن که مایعات بخورم و شیر زیاد بدم و دوروز بعد باز ازمایش بدیم منم شیرم الان زیاد شده دفعات ادرار پسرمم هم بیشتر شده امروز که روز پنجم هست ازمایش دادیم جواب ۱۰.۵ هست الان باید چیکار کنم؟
باز لازمه ببرم دکتر و ازمایش دیگه ای باید بدیم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



323
1402/06/30




