سلام خانم دکتر عزیز
ممنون میشم نظرتونو در مورد آزمایش هفته ۲۰من بفرمایید.
۳۶ سالمه
بارداری سوم هستم
یه زایمان و یه سقط داشتم
شنبه تا پنجشنبه هر روز یک عدد لووتیروکسین ۱۰۰ میخورم
صبح و شب یک عدد متفورمین ۵۰۰ میخورم
شب ها ۱۶ واحد انسولین لومیر میزنم
هر روز یک آسپرین ۸۰ مصرف میکنم
یک شب در میان یک شیاف پروژسترون ۴۰۰واژینال
و هر هفته یک آمپول پروژسترون ۲۵۰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



329
1402/06/30




