سلام عزیزم
منم ۴ماه بعد زایمانم پریود شدم تا ۸ماهه کامل طبیعیه
ممنون عزیزم.نیاز به ازمایشی سونو نیست ؟
عزیزم تا دوسال طبیعیه اگ شیر خودتو میدی
شیر خودمم میدم ولی شیرخشکم میدم.جدیدا شیر خشک بیشتر میخوره.شیرم کم شده
چون نمیخوره.میدوشم تو شیشه بهش میدم
من بعد از یکسال و ۱ ماه شدم
عزیزم شیر خودتو میدی طبیعیه
من بعد یکسال از زایمان تازه ماهه دومه ک پریود میشم
در هرصورت سینت شیر ترشح میکنه
من بچه اولم بعداز ۷ ماه شدم ، طبیعیه
و منی که از همون ماه اول بعد زایمانم پریود شدم
منم نگرانم که نکنه مشکلی هست که سریع پریود شدم
شیر خودم میدم
منم هنوز پریود نشدم ' از یه جهت که بدن ضعیف نمیشه خوبه ' ولی از بابت توهم بارداری 😐
سلام مامان جان به روی قشنگتون
بدلیل نوسانات هورمونی دوران شیردهی امری طبیعی است فقط دقت کنید که امکان بارداری هست روش جلوگیری خوب داشته باشید ❤️