سلام دکتر جان و دوستان
من الان توی ۲۷هفته هستم تقریبا ده روز پیش دچار اون ویروس جدید شدم با تمامی عوارض و خداروشکر الان خوبم اما فکر میکنم روی ریه هام تاثیر گذاشته و حساس شده ریه ام. البته کلا هم حساسیت داشتم همیشه و ریه هام حساس بوده
از دیشب خیلی زیاد سرفه میکنم جوری که باعث درد زیر شکمم شده
متوجه شدم که بخاطر عطری بود که استفاده کردم چون بعد از تعویض لباس کم شد سرفه هام ولی خوب همچنان کمابیش ادامه داره.
میخواستم یه راهکار دارویی و درمانی بهم بدید برای کمک به رفع این حالت چون واقعا اذیتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



343
1402/06/29




