سلام وقتتون بخیر دکتر من گلوم بشدت اسیدی شده حس خفگی دارم اصلا درد معده یا ناراحتی ندارم فقط گلومهالان بنظرتون فاموتیدین ۲۰ بخورم یالانسوپرازول۱۵کدوم ایمن تره؟