سلام دوستان عزیز
من یکم گیچ شدم میشه کمکم کنین
من ۱۸دی زایمان کردم
اردیبهشت ۱۳هوم تا ۱۹هوم من پریود شدم
خرداد هم۲۱کوم تا ۲۷توم پریود شدم
تیر۲۵اوم تا ۳۱کوم پریود شدم
مرداد هم ۲۴روم تا ۳۰یوم پریود شدم
شهریور دیگه نشدم
به نظرتون من کی باید برم ازمایش بارداری بدم
علائم بارداری مثل کمردرد و تکرر ادرر و زیر شکمم هم درد میکنه
پرسش (1402/06/28):
به نظرتون من کی باید برم برای ازمایش بارداری
737
21
1402/06/28
سوال کننده
0
1402/06/28
فهیمه N
بی بی چک زدی؟
0
1402/06/28
سوال کننده
نه چون الان نشون نمیده
0
1402/06/28
سوال کننده
تو بارداری قبلیم بعد ۱۰روز بی بی چک زدم منفی شده بود روز ۱۲هوم رفتم ازمایش دادم مثبت شد
0
1402/06/28
سوال کننده
یک چیزی من جلوگیریم طبیعی بود یعنی به خودم مطمعنم که گاهی با بیش اب یا چه میدونم یک قطره هم ممکنه باردار بشن خیلی نگرانم😔😔😔
0
1402/06/28
فهیمه N
پس زمان بده تا 10روز ب بدنت
0
1402/06/28
فهیمه N
اگه پریود نشدی بعد برو ازمایش
0
1402/06/28
سوال کننده
چه میدونم استرس دارم چون اگه باشم بچم شیشه شیر نمیگیره
شیرش رو چیکارکنم
شیرش رو چیکارکنم
0
1402/06/28
mahtab ...
منظورت از روم اوم کوم هوم بعد از اون اعداد چیه؟؟ ذهنم درگیرشه خواهر
0
1402/06/28
فاطمه gh
اِی مهتاب🤣
0
1402/06/28
فاطمه gh
حالا یه بیبی چک بزن بارداری قبلیت ربطی به بارداری جدید نداره که بگی چون قبلا نشون نداد الآنم نشون نمیده
0
1402/06/29
🥰🥰 😍
بی بی چک بزن نشون میده منم آخرین پریودبم ۲۲مرداد بوده حدود یک هفته پیش تیتربتا دادم ومثبت بود
1
1402/06/29
Fatima ♥️
منظورشون اعداد ماه هست بیست ویکم .بیست و هفتم و...😁
0
1402/06/29
سوال کننده
یعنی بیستو یکم
0
1402/06/29
سوال کننده
اخه از ۲۴تا ۲۹
۵روز گذشته حداقل یک هفته باید بگذره
۵روز گذشته حداقل یک هفته باید بگذره
0
1402/06/29
پرنسا احمدوند
سلام آیا بی بی چک متبت بعد چند ساعت معتبره
1
1402/06/29
سوال کننده
بی بی چک فوقش ۱۰دقیقه اول باید باشه
0
1402/06/29
زینب نصرتی
جلوگیری طبیعی اصلا قابل اعتماد نیست، احتمال خطا و بارداری زیاده. اصلا نباید اسمشو جلوگیری بگیم. چون صدم ثانیه حتی تاثیر داره
0
1402/06/29
Maria 🌈
بی بیچک الان نشون میده
ازمایش خون که ۱۰۰ درصد مشخص میکنه
ازمایش خون که ۱۰۰ درصد مشخص میکنه
0
1402/06/29
سوال کننده
چه جالب برم بگیرم
دعا کنین نباشم
بچم خیلی کوچیکه شیشه شیر نمیگیره بهش شیرخشک بدم 😭😭😭
دعا کنین نباشم
بچم خیلی کوچیکه شیشه شیر نمیگیره بهش شیرخشک بدم 😭😭😭
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عدد ازمایش بارداری پایین است؟
- تفسیرازمایش خون بارداری
- ازمایش برای بارداری بتا
- ازمایش بتا روز ۲۵ دوره
- تفسیر ازمایش اولیه بارداری
- آزمایش منو تفسیر میکنید پزشک اوما🌹🙏
- ازمایش رو برام تفسیر میکنین
- هزینه ازمایش قند و خون با دفترچه چقدره؟
- آزمایش بارداری😍😍سلام بچهامن امروزرفتم آزمایش دادم ومثبت بودکسایی که باردارین میشه ازمایشاتونوبفرستیدببینم واگه میشه بگیدچن قلوباردارین
- تشریح جواب ازمایش مرحله اول بارداری




