سلام خانم دکتر و دوستان عزیز.بچه من ۴ماه و ۲۵ روزشه.چند روزه مدام گریه میکنه نق میزنه با گریه شدید از خواب پامیشه ساکتم نمیشه شیر نمیخوره مگه تو خواب.وقت خواب هم کلی اذیت میکنه.یک هفته س اینجوری شده.قبلا کولیک داشت که بهتر شده از اونه؟
برا دندونش هم قبلا که درد داشت آب از دهنش میومد و...
الان واقعا نمیدونم چشه؟
عصرا و شبا بیشتره.صبحا اینطوری نمیکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



463
1402/06/28




