من دوتا پسرم کوچولو دارم اختلاف سنیشون ۱سال ۶ ماه هست . ولی شوهرم خیلی بچه دختر دوس داره دوتا خواهر زاده داره واسش میمیره. همش می گه کاش این دختر من بود ... خیلی توی بچه داری کمکم می کنه من پسر دومم به دنیا امد پسرم اولمو تر خشک می کرد که نکنه کمبودی داشته باشه خیلی التماسم می کنه واسم دختر بیار من می گم زود بچه هام سنی ندارن بزار بزرگ بشن خیلی ازم خواهش می کنه می گم اگه من دوباره باردار شدم دوباره پسر شد من موندم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
من به شوخی به خانواده شوهرم گفتم حامله ام گفتن خیلی خودت دلت می خواد دوس داری بری بخوابی و....... حرف خیلی زشت زد .
این وسط حرف بقیه ..این وسط حرف شوهرم
پرسش (1402/06/28):
سلام خیلی به راهنمایتون نیاز دارم خواهرا
1664
308
1402/06/28
سوال کننده
1
1402/06/28
پریسا 🌻
شما همونی نبودی تاپیک میزدی گله میکردی از شوهرت ؟!
8
1402/06/28
Fatemeh Az
عزیزم به شوهرت بگو اگه واقعا میخوای پس بریم آی وی اف که دیگه مطمئن بشی دختره، اومدو باز پسر شد، نمیه که همش حامله بشی واسه دختر
0
1402/06/28
سوال کننده
چه غلطی کنم
0
1402/06/28
bahar ❤️
عزیزم لطفاً به بدن خودت نگاه کن ببینی میتونی دوتا زایمان پشت هم داشتی بعدحاملگی از دوباره منکه باشم واقعا نه اعصابشو دارم نه حوصلشو
17
1402/06/28
Samir
آدم نمیدونه کدوم حرفا تو اوما باور کنه🥴
2
1402/06/28
mamy nafas b
چه خوبه که تو تو اومایی دختر
6
1402/06/28
Samir
حالا نمیدونم راست و دروغ همسرتُ
ولی بچه دار شدن،نشدن،سقطش،نگهداشتنش یه تصمیم دونفره است نمیدونم خانومای اوما چه کمکی میتونن بهتون بکنن
ولی بچه دار شدن،نشدن،سقطش،نگهداشتنش یه تصمیم دونفره است نمیدونم خانومای اوما چه کمکی میتونن بهتون بکنن
1
1402/06/28
لی لی (مامان سلین) .
عزیزم اگر قطعی دختر میخواهید فقط و فقط میتونید با هم تصمیم بگیرید و برید آی وی آف کنیو که صددرصد دختر تحویل بگیرید والا بازم ممکنه یه بازیکن دیگه تحویل تیم فوتبال شوهر بدی
0
1402/06/28
سوال کننده
اره عزیزم
1
1402/06/28
سوال کننده
ممنون
2
1402/06/28
mahtab ...
من دارم نارنگیمو میخورم وقت ندارم توضیح بدم
وگرنه بهت میگفتم بالاخره کدوم حرفت قابل استناده؟ که طبق همون بهت بگیم بچه بیاری باز برای اون شوهر یانه
وگرنه بهت میگفتم بالاخره کدوم حرفت قابل استناده؟ که طبق همون بهت بگیم بچه بیاری باز برای اون شوهر یانه
1
1402/06/28
لی لی (مامان سلین) .
دم حافظه ات گرم😅
1
1402/06/28
لی لی (مامان سلین) .
بخور بشه ویتامین به جون تو دلی ات😘😘😘
0
1402/06/28
سوال کننده
خوب خوب شده تغییر کرده ادم نباید مشکلشو ادم به دوش بگیره واقعا جواب بعضی نمی دونم چی بگم
0
1402/06/28
🌟Mohadese🌟 .
ازاین نارنگی سبزا نخورا
0
1402/06/28
سوال کننده
حالا شماها چیزو می خواین ثابت کنید
1
1402/06/28
سوال کننده
عزیزم یک راهنمایی هست اگه دوست نداری جواب نده
0
1402/06/28
🌟Mohadese🌟 .
ی تصمیمیه ک دونفرس بالاتر گفتن ک
ببین بدنت کشش بارداری وزایمانو داره
میتونی سه تا بچه رو میتونی هندل کنی؟
ببین بدنت کشش بارداری وزایمانو داره
میتونی سه تا بچه رو میتونی هندل کنی؟
8
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خداروشکر...
واسه همین میگن مشکلاتتون ب بقیه نگید شما فراموش میکنیو بقیه یادشون میمونه
عزیزم ازلحاظ درآمد و مخارج بسنجید بیمه ها ک توبارداری رسما بدردنمیخورن فرق زایمان بابیمه وغیربیمه خیلی ام نیس هزینه هاهم انصافا بالاس سه تا بچه پشت سرهم پوشک و تغذیه و... داره اگه همه چی ات اوکیه خودتون حسرت ب دل نذادید دختربرکت ونعمت و قلب مادره
خدا بهرکی هر چی دوست داره بده
واسه همین میگن مشکلاتتون ب بقیه نگید شما فراموش میکنیو بقیه یادشون میمونه
عزیزم ازلحاظ درآمد و مخارج بسنجید بیمه ها ک توبارداری رسما بدردنمیخورن فرق زایمان بابیمه وغیربیمه خیلی ام نیس هزینه هاهم انصافا بالاس سه تا بچه پشت سرهم پوشک و تغذیه و... داره اگه همه چی ات اوکیه خودتون حسرت ب دل نذادید دختربرکت ونعمت و قلب مادره
خدا بهرکی هر چی دوست داره بده
0
1402/06/28
Samir
میام راهنمایی میکنم عزیزم کار پیش میاد میرم میام میبینم تایپک غیب شده🥲
0
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ماحافظمون خوبه و همه دروغ میگن 🤣🤣🤣🤣
تواوما همه یک پا مارپل اند
تواوما همه یک پا مارپل اند
0
1402/06/28
سوال کننده
من دروغ نگفتم سوال اول نگاه کن گفت تو همون با شوهرت مشکل داشتی گفتم اره
0
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بجا نارنگی یک مغزیجات بخور بچم کیف کنه
انشالله کی میری ان تی پسرمون ببینی❤️
انشالله کی میری ان تی پسرمون ببینی❤️
0
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
متوجه ام عزیزم واسه همین استیکرخنده دادم
0
1402/06/28
رقیه 💚
۳مهر😅
1
1402/06/28
رقیه 💚
یا ۵مهر
1
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اوف چیزی نمونده انشالله ب خوشی بره و نی نی ببینه
1
1402/06/28
سوال کننده
حالا مشکل داشتم اونم دیده باید جار بزنه بگه
0
1402/06/28
فاطمه ****
عزیزم مردم همیشه حرف میزنن کوچکترین اهمیتی برات نداشته باشی خودتون مهم هستید که از پس تربیت و هزینه ها بر بیان خدارو شکر همسرت کمک و میخواد اگه خودتم میخوای خوب اقدام کن.
به نظرم اگه وضع مالیتون اوکی هست ای وی اف کن مطمین دختر بشه
به نظرم اگه وضع مالیتون اوکی هست ای وی اف کن مطمین دختر بشه
3
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
متاسفانه جواینجا همینطوره ... کاریش نمیشه کرد
0
1402/06/28
fatem F
خودت چی میخوای؟
29
1402/06/28
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
اره دقیقااااا...همه تو زندگیشون با شوهراشون دعوا میکنن...ممکنه حتی اون لحظه متنفر بشن بیان تاپیک بزنن...یه نفر نهههه همههههه....درد و دل کنن..حالا زن و شوهرن فرداش اشتی میکنن بقیه میان میگن تو که گفتیییی متنفرم و فلان
بابا همه دعوا میکنن..بحث میکنن...نمیدونم چرا توی اوما اینقدر دنبال حاشیه ان🤌
بابا همه دعوا میکنن..بحث میکنن...نمیدونم چرا توی اوما اینقدر دنبال حاشیه ان🤌
1
1402/06/28
Fatemeh Az
اگه راضی شدییم حتماااااا آی وی اف کن، حتی تن به رژیم به تنهایی هم نده، چون معلوم نیست کشش چهارمی رو داشته باشی
2
1402/06/28
Parisa. h
بهترین کار اینه برن حداقل با ی نفر درودل کنن نه nنفر🦦
1
1402/06/28
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
بهترین کار اینه اصلا درد و دل نکنن..کلی خب اشتباه کرده دیگه
4
1402/06/28
Samir
اره بابا خیانت میبینن شبش رو تخت در حال سکسن
فقط با روان یه مشت خانوم باردار و شیرده بازی میکنن
جومجازی کلا همینه
این خانومم اگه واقعا همسرش همون آدم قبل باشه بچه آوردن فقط زحمت وکار خودشُ زیاد میکنه
ادم یا تو مجازی درد و دل نمیکنه نه صرفا اوما کلا شبکه یا میکنه پی همه چیو به تنش بماله
فقط با روان یه مشت خانوم باردار و شیرده بازی میکنن
جومجازی کلا همینه
این خانومم اگه واقعا همسرش همون آدم قبل باشه بچه آوردن فقط زحمت وکار خودشُ زیاد میکنه
ادم یا تو مجازی درد و دل نمیکنه نه صرفا اوما کلا شبکه یا میکنه پی همه چیو به تنش بماله
0
1402/06/28
سوال کننده
من واقعا نمی تونم یعنی نمی کشم بخدا توی دنیا هیچ کس ندارم اصلا روی خانواده حساب نمی کنم پشتمو خالی کردن . .. خانواده شوهرم ماشالله بهشون دهنشون بازه واسه تنه زدن اره برو بخواب بیار ..
1
1402/06/28
Parisa. h
تکبیر
2
1402/06/28
Fatemeh Az
ولی دردودل برا یه عالمه آدم که هیچکدوم نمیناسنت خدایی یه مزه ی دیگه داره😁
مخصوصا اگه همه تاییدت کنن😆
مخصوصا اگه همه تاییدت کنن😆
0
1402/06/28
Fatemeh Az
نمیشناسنت
2
1402/06/28
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
خانوما کلا زیاد اغراق میکنن...حتی دعوا و مشکلات با شوهرشون...حین ناراحتیم فقط نیاز به تایید دارن...من نمیدونم شوهر این خانوم چیکار کردن...ولی کلا درد و دل کردن رو گفتم..خیانت رو نگفتم
0
1402/06/28
لی لی (مامان سلین) .
ولی امان از اون لحظه که بهت حمله کنن😅😅😅اشکت رو در میارن
8
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
حالا خداییش همه اوما با یک چوب نزنیم یک عده معدود ادعای زرنگی داریم که اگه نیان توتاپیک ها ادعای فضل نکنن نمیشه من درد ودل های خیلی هایادمه ولی خب دقیقا میگم به من چه و چه سودی به من وبقیه داره ک بیام مثلا خرابش کنم خداالهی همه رو ب راه راست هدایت کنه
1
1402/06/28
Nazanin 🧚♀️
فاصله ی سنی بچه ها ت کمه هنو از آب وگل درنیومدن بقول قدیمیا...بنظرم سخته سومی رو داشتن با شرایط شما😐
2
1402/06/28
fatem F
خودت وقتی نمیتونی یه جواب محکم به شوهرت بده ، بعد من ربطش به خانواده شوهرت رو نفهمیدم اصلا چرا درباره همه چیز باهاشون صحبت میکنی! حرف اتاق خوابتو تو اتاق خوابت نگه دار
2
1402/06/28
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
ما خانوما فقط میخوایم خالی بشیم...حالا فرقی نداره طرف کی باشه و چطور برداشت کنه و همه چیو حفظ کنه...ولی بعدا همون حرفا میخوره تو سرت
0
1402/06/28
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
تو خیلی دمت گرمهههه عزیزم🥰♥️
4
1402/06/28
لی لی (مامان سلین) .
دقیقا با خانواده شوهر فقط باید سکوت کرد یا نهایتا راجع به فیلم و سریال و آب و هوا و گرونی حرف زد و بس
1
1402/06/28
Nazanin 🧚♀️
عزیزم کاملا تو این محیط دردودل کردن اشتباست...و اگه کسی هم کرد طبیعیه با این عکس العمل ها مواجه بشه
1
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
حیف جایی ک خانم ها باشن رفتارها اینجوری و خاله زنکی هست همسرمن ده سال یکجا شاغل بود هیچ جرفی بین اون و همکارهاش نشده بود دوتا خانم اومده بودن فتنه ها راه افتاد حرف ها ردو بدل شد دیگه اونا اخراج کردن همه چی حل شد ادم خبر چین و حرف بیاروببر باید انداخت بیرون ک توجو خانم ها اینجورآدم ها متاسفانه بیشترمیپسندن🤣🤣🤣
0
1402/06/28
Fatemeh Az
من خودم یکی دو دفه میخواستم دردودل کنم، نوشتم و پشیمون شدم، گفتم ولش باز یچیز بهت میگن میشینی حرص میخوری🤣
0
1402/06/28
Nazanin 🧚♀️
آخ آخ 🤣🤣🤣🤣
0
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزی نادیا جان❤️
1
1402/06/28
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
ار منم موافق اینم که کلا اشتباهه..ولی اگه بخوایم خودمونو اصلاح کنیم دیگه درد و دلای بقیه رو نمیکوبیم تو سرشون...
0
1402/06/28
لی لی (مامان سلین) .
ها عامو بدتر میشه یهو جهنم میشه
2
1402/06/28
Samir
استارتر شماهم خوب میدونی همسرت همون ادم قبلِ
یه شبه هیچکس عوض نشده
فاصله سنی دوتا بچه ات کمه حالا فکر کن سه تاهم بشن
کمکم نداری
منطق داشته باشی نباید بیاری نداری و دوست داری اقدام کن نوش جونت ده تا بیار
یه شبه هیچکس عوض نشده
فاصله سنی دوتا بچه ات کمه حالا فکر کن سه تاهم بشن
کمکم نداری
منطق داشته باشی نباید بیاری نداری و دوست داری اقدام کن نوش جونت ده تا بیار
0
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
وای نازنین یک چی میگم یک چی میشنوی خانم ها سه نصف شب ب گوشیم زنگید ک شوهرت گفته من بامدیرشرکتم میگم ب کی گفته میگه ب فلانی میگم فلانی بهت اینوگفته میگه نه اماایما اشاره میداد گفتم تواشاره هاش ازکجافهمیدی شوهرم گفته یعنی خول ب تمام معنا 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1402/06/28
Nazanin 🧚♀️
واییییییییییی خدا😂😂😂
0
1402/06/28
سوال کننده
درسته
0
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
🤣🤣🤣🤣
3
1402/06/28
mahtab ...
ببینین دوستان
ایشون گفتن خواهرانه بهم بگین چیکار کنم
بخدا اگه خواهر من با اون وضعیت از شوهرش مدام بناله بعد بخواد دوتا بچه یک و دوساله داشته باشه و یکی دیگه بخواد بیاره قشنگمیزنم دو نصفش میکنم
ادعای فضل نیست این برخوردها دقیقا واقعیت اینه که لطفا ملت رو اوسکل فرض نکنین واقعا مشکل دارین الان من بهت بگم برو یکی دیگه بیار بعد سه تا شیر تو شیر رو نتونی بزرگ کنی به باعث و بانیش لعنت نمیفرستی براش تایپیک بد و بیراه بزنیی؟؟؟ کسی اینجا مارپل نیست ولی خب یادمونم نمیره که سر سفره معاویه هستین صبح ها شبها پشت علی نماز میخونین
ایشون گفتن خواهرانه بهم بگین چیکار کنم
بخدا اگه خواهر من با اون وضعیت از شوهرش مدام بناله بعد بخواد دوتا بچه یک و دوساله داشته باشه و یکی دیگه بخواد بیاره قشنگمیزنم دو نصفش میکنم
ادعای فضل نیست این برخوردها دقیقا واقعیت اینه که لطفا ملت رو اوسکل فرض نکنین واقعا مشکل دارین الان من بهت بگم برو یکی دیگه بیار بعد سه تا شیر تو شیر رو نتونی بزرگ کنی به باعث و بانیش لعنت نمیفرستی براش تایپیک بد و بیراه بزنیی؟؟؟ کسی اینجا مارپل نیست ولی خب یادمونم نمیره که سر سفره معاویه هستین صبح ها شبها پشت علی نماز میخونین
0
1402/06/28
Fatemeh Az
عزیزم من تاپیک قبلتونو بادم نیست، اگه ناراحت نمیشی بگو مشکل شوهرت چی بوده شاید بهتر راهنمایی کنیم
2
1402/06/28
mahtab ...
واسه همین میگم تا شوهرتون بهتر نشده یکی دیگه رو وارد زندگی نکنین بچه حلال مشکلات نیست
5
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مهتاب میشه عزیزم آحرپیام تو پاک کنی من اهل سنت ام و یکجوریم شد اعتقادهامون باهم فرق داره ولی دوستیم مرسی
0
1402/06/28
سوال کننده
من شوهرم خیلی مامانی هست واسه خانواده اش میمیره خیلی طرف خواهر زاده می پره همش خونمون هست مثل پروانه دورش هست
0
1402/06/28
Nazanin 🧚♀️
بهار جان یچی بگم
0
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من یادمه ک ب خواهرش گله کرده بودی ونگران بودی ک نره ب شوهرت بگه
3
1402/06/28
Nazanin 🧚♀️
حس میکنم میخوای یه بچه ی دیگه بیاری مخصوصا دختر که خودش دوسداره...تا پیش همسرت عزیزتر بشی..واز خونوادش فاصله بگیره؟
0
1402/06/28
leila ♡
هوم میتونه باشه
0
1402/06/28
سوال کننده
بزن نصفم کن😶
1
1402/06/28
Fatemeh Az
خب فک نکنم ابن ربطی به بچه یوم و چهارم و... داته باه ولی بازم فقط به آی وی اف تن بده، اینجوری بگو شاید ببینه باید پول خرج کنه دست برداره
0
1402/06/28
marziyeh bazargan
روح و روان مهمه
0
1402/06/28
سوال کننده
اره گفتم مشکلموبهش گفتم حرفمو باور نمی کرد گفتم میرم بهش می گم که راست می گی
0
1402/06/28
marziyeh bazargan
من احساس میکنم تو این زمونه با کمبودهای جامعه همین یک یا دو بچه کافیه
0
1402/06/28
سوال کننده
اره مخصوص خواهر زاده هاش روانی کرده همش خونه مون هست یا کارم اشتباه محضه بخوام بیارم براش
0
1402/06/28
marziyeh bazargan
این بچه ها بزرگ میشن توقعات زیاد دارن
0
1402/06/28
سوال کننده
همه چی بچه تربیتش ... به دوش مادره
0
1402/06/28
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
این چیزیه که میتونه درست بشه عزیزم...میتونی باهاش صحبت کنی....دلیلی نیست که بچه دار نشی سر این موضوع🥰♥️
0
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
حس ات درسته ما اول این ماه نه هفتم ک حقوق شوهرم ریختن چهارده تومن توحسابمون داشتیم الان نشستیم حساب کتاب کردیم هیچی نمونده 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
بنظرم باحقوق زیربیست تومن بادو بچه نمیشه زندگی کردمتاسفانه تازه طفلی دخترم شیرخودم میخوره و پسرمم شکرخدا بدغذانیس
بنظرم باحقوق زیربیست تومن بادو بچه نمیشه زندگی کردمتاسفانه تازه طفلی دخترم شیرخودم میخوره و پسرمم شکرخدا بدغذانیس
0
1402/06/28
leila ♡
شرایطشو داری؟ بیاری؟
1
1402/06/28
marziyeh bazargan
بخدا برای بچم شیر خشک ۳ به زور پیدا میشن مسوولین گه میخورن میگن بچه بیارید ولی هیچکی آینده بچه هارو تضمین نمیکنه شیر خشک کمبود دارن
0
1402/06/28
marziyeh bazargan
من به حرف هیچکی بچه نمیارم
0
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بازخداروشکر اخر دوران شرخوارگیشه سعی کن زودتربگیری که ازشراین قضیه راحت بشی
0
1402/06/28
marziyeh bazargan
چون آینده پسرم و تضمین کردم ولی روح و روانم تازه داره از سختی ها میگذره
0
1402/06/28
سوال کننده
خودمم سنی ندارم تازه ۲۸ هستم شاید بعضی ازم بخندین من تازه ۳سال ازدواج کردم دوتا بچه دارم🫡
0
1402/06/28
marziyeh bazargan
وای وقتی فکر میکنم دوباره همه چی از صفر روانی میشم
2
1402/06/28
marziyeh bazargan
در قدیم بارداری شیرین بود الان از بس دکتر مارو آزمایش میکنن تمام دوران بارداری زهرمار هست
0
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
🤣🤣🤣🤣
بااجازه ات خندیدم منم از نودوهشت عروسی گرفتم سه تابارداری داشتم و یک بارداری شیمیایی
بااجازه ات خندیدم منم از نودوهشت عروسی گرفتم سه تابارداری داشتم و یک بارداری شیمیایی
0
1402/06/28
marziyeh bazargan

0
1402/06/28
marziyeh bazargan
من تازه نفس کشیدم روزای سخت گذشت شب بیداری و واکسن و ...
1
1402/06/28
mahtab ...
مهشید جان این یه ضرب المثله بخدا از رو قصد و توهین نگفتم من ساعت گوشیم تنظیم نیست نمیشه پاکش کنم ولی تفرقه بین شیعه و سنی توش نیست که حساس نشو منظور خاصی نداشتم
0
1402/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
فدات عزیزم باشه میشناسمت 😘
7
1402/06/28
Samir
اگه فقط میخوای بخاطر اینکه همسرت کمتر سمت خانواده اش و خواهرزاده هاش بچه ی دختر بیاری سخت در اشتباهی عزیزم
دوم اینکه پسربچه هات میرن تو سنی که میفهمن دور و اطرافشون چه خبره بعد محبت های افراطی بابا به خواهرو ببینن زمینه ی افسردگی،دوگانگی تنفر تو بچه به وجود میاد ممکنه حواست نیست بهش آسیب بزنن
سوم اینکه توروخدا عروسک نمیخوای بیاری بچه اس،اینده میخواد انسانه روح داره به همه چیش فکر کن بعد بچه بیار بچه داری صرفا زاییدنش نیست
موفق باشی
دوم اینکه پسربچه هات میرن تو سنی که میفهمن دور و اطرافشون چه خبره بعد محبت های افراطی بابا به خواهرو ببینن زمینه ی افسردگی،دوگانگی تنفر تو بچه به وجود میاد ممکنه حواست نیست بهش آسیب بزنن
سوم اینکه توروخدا عروسک نمیخوای بیاری بچه اس،اینده میخواد انسانه روح داره به همه چیش فکر کن بعد بچه بیار بچه داری صرفا زاییدنش نیست
موفق باشی
0
1402/06/28
mahtab ...
ممنونم ازت
ولی این که صاحب تایپیک بخواد واسه خودشیرینی شوهر یه بچه دیگه بیاره اصلا تو کتم نمیره یهو دیدی دونه دونه پسر شد تا کی میخواد ادامه بده؟؟؟ مگه بچه شوهر رو از بچه مامانی به بابای خونه تبدیل میکنه؟؟ بعد اومدیم و بعدی پسر شد به تن و بدن خودش رحم کنه روح و روان حالا هیچی
بخدا فقط با زاییدن بیشتر روان خودت بهممیریزه چون بچه ها بزرگ میشن و خواسته هاشون بزرگتر همیشه بچه نمیمونن
ولی این که صاحب تایپیک بخواد واسه خودشیرینی شوهر یه بچه دیگه بیاره اصلا تو کتم نمیره یهو دیدی دونه دونه پسر شد تا کی میخواد ادامه بده؟؟؟ مگه بچه شوهر رو از بچه مامانی به بابای خونه تبدیل میکنه؟؟ بعد اومدیم و بعدی پسر شد به تن و بدن خودش رحم کنه روح و روان حالا هیچی
بخدا فقط با زاییدن بیشتر روان خودت بهممیریزه چون بچه ها بزرگ میشن و خواسته هاشون بزرگتر همیشه بچه نمیمونن
0
1402/06/28
سوال کننده
ممنون از همتون
0
1402/06/28
سوال کننده
کاملا حرفت درسته
0
1402/06/28
fatem F
من ندیدم کسی بخواد اذیتت کنه ، پشت همه کنایه هایی هم که بهت زدن خیر و صلاح خودت بود
0
1402/06/28
سوال کننده
نه قشنگم همه خیر صلاح منو خواستن مخصوص خانم های اینجا
0
1402/06/28
🌟Mohadese🌟 .
🤣
0
1402/06/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اگر میخای سرویس شی بسم اله😶
این ی تصمیم دونفره اس همونجور ک بچه ها گفتن . بصبر بزار از اب و گل دربیان هردوشون . همسرتم ثابت کنه ک واقعا دوس داره و تغییر کرده و ...
این ی تصمیم دونفره اس همونجور ک بچه ها گفتن . بصبر بزار از اب و گل دربیان هردوشون . همسرتم ثابت کنه ک واقعا دوس داره و تغییر کرده و ...
1
1402/06/28
kok_mi
صاحب تایپیک عزیز
من آدمی نیستم تو اینجور تایپیکا نظری بدم چون یه چیز شخصیه تو دوس داری میتونی بچه بعدیتم بیاری
اما تو این موضوع با سمیرا کاملا موافقم
شوهر من بعد از داستانمون ۱۸۰ درجه عوض شده اصلا شده یه آدم دیگه
مهربونه هوامو داره و نمیذاره اذیت شم امااااا تو این چند سال انقد اذیت شدم ک دیگه ب این عوض شدن نمیتونم اعتمادی کنم دوس داشتم عقل الانمو ۵ سال پیش داشتم ک بعد از محسن پای طفل معصومای بعدیم باز نمیشد ب این دنیا
خیلی فکر کن عزیزم همه چیو بسنج و بعد اقدام کن برای بعدی ان شاالله بهترینا برات اتفاقا بیوفته عزیزم
من آدمی نیستم تو اینجور تایپیکا نظری بدم چون یه چیز شخصیه تو دوس داری میتونی بچه بعدیتم بیاری
اما تو این موضوع با سمیرا کاملا موافقم
شوهر من بعد از داستانمون ۱۸۰ درجه عوض شده اصلا شده یه آدم دیگه
مهربونه هوامو داره و نمیذاره اذیت شم امااااا تو این چند سال انقد اذیت شدم ک دیگه ب این عوض شدن نمیتونم اعتمادی کنم دوس داشتم عقل الانمو ۵ سال پیش داشتم ک بعد از محسن پای طفل معصومای بعدیم باز نمیشد ب این دنیا
خیلی فکر کن عزیزم همه چیو بسنج و بعد اقدام کن برای بعدی ان شاالله بهترینا برات اتفاقا بیوفته عزیزم
1
1402/06/28
kok_mi
من هنوز ک هنوزه ب این عوض شدنای شوهرم شک دارم
1
1402/06/28
kok_mi
بچه های من ب خواست خودم اومدن و شرایط زندگیمو دیدم و اقدام کردم مثل شما ب این فکر کردم ک شوهرم عوض شده ولی امسال ک درگیر یه مسائلی شدم فهمیدم کل این سالها اشتباه میکردم
1
1402/06/28
fatemeh...
شوهر منم بعد اون دعوایی که باهاش کردم عوض شده ولی من مطمئنم این اخلاقش برای همیشه نیست هیچ کس یه شب اون رفتاری رو که چندین سال باهاش زندگی کرده رو نمیبوسه بذاره کنار
بچه پشت سر هم واقعا نگهداریش سخته هرچقدر هم که همسرت همکاری کنه بازم سخته ولی اگه دلت میخاد اقدام کن
بچه پشت سر هم واقعا نگهداریش سخته هرچقدر هم که همسرت همکاری کنه بازم سخته ولی اگه دلت میخاد اقدام کن
0
1402/06/28
fatemeh...
الان شاید بگی پس چرا خودت پشت سر هم میاری
من دوتا بچم ناخواسته بود این سومی که واقعا اصلا نمیخواستم ولی دیگه چه میشه کرد
من دوتا بچم ناخواسته بود این سومی که واقعا اصلا نمیخواستم ولی دیگه چه میشه کرد
0
1402/06/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله از این ب بعد همیشه همونجور خوب و مهربون بمونه و تا اخر عمرتون کنار هم باغچه ی قشنگتونو و گلاتونو نگه داری کنید ♥️🌱🫀🫂
0
1402/06/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
فاطمه چیزی نمونده تموم شه😍 خداروشکر ان شالله ب سلامتی فارغ شی عزیزم ب وقتش دخترتو بغل بگیری 🫀🫂
0
1402/06/28
fatemeh...
ممنون عزیز دلم فدات ❤️❤️❤️
0
1402/06/28
kok_mi
قربونت برم عزیزدلم 🥹😍مهربونمم
0
1402/06/28
kok_mi
خوبی فاطمه ؟ چ میکنی با بارداری و دوتا بچه کوچیک عزیزم؟
0
1402/06/28
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
وای توروخدا نیار روانت نموده میشه
من با دوتا واقعا دگ اعصاب روانی برامنمونده
من با دوتا واقعا دگ اعصاب روانی برامنمونده
1
1402/06/29
mansoure gol
مهم تر از زاییدن تربیت و ادده بچه ست که تو این جامعه یکیشو بسختی میتونن خوشبخت کنن اونم اگر تَوَهم خوشبختی نباشه.چطور از پس تربیت و اداره سه تا بدمیان خدا داند
1
1402/06/29
mami karen
شما همونی که پروفایلت خودت بودی با لباس محلی؟
1
1402/06/29
leila m
من چندماهی میشه اومادارم ولی کم بیش میشناسمتون دوتاازخانمهاتوهرتاپیکی میبینم دعوا رامی اندازن فهش میدن نکنین دل شکستن کارخوبی نیست امشب این خواهرماناراحت شد گناه داره
0
1402/06/29
fatemah .
سلام عزیزم تصمیمتو گرفتی و من دیدم تاپیک رو
ولی بار هم تجربه دوستان رو میگم
شوهرت خیلی کمکت هست ولی تو بارداری و زاییدن که نیست
به نظرم اگر هم مایل هستی صبر کن چند سال رو ببین واقعا میتونی اعتماد کنی به خوب بودن شوهرت به کمکش
ببین شرایط چی میشه
منم مثل شما شوهرم به شدت بچه دوست چرا
چون تک پسر بود میگفت من تنهام انگار فقط منو برای ادامه نسل گرفته بود
ولی من در توانم بیشتر از یک بچه ندیدم
حتی اگر با شوهرم ادامه داده بودم هم تا زمانی رضایت قلبی نداشتم نمی آوردم و چه بسا جلوی حرف خیلی ها وایستادم
که بعدش فهمیدم فقط به سود خودشون میگفتن بچه بیار
الانم الهی شکر که همین یکی رو دارم چون واقعا هزینه ها زیاده
هرچند اونایی که با شوهرشون دارن زندگیم میکنم یکی و نهایتا دوتا بچه بیشتر نمیخوان
ولی بار هم تجربه دوستان رو میگم
شوهرت خیلی کمکت هست ولی تو بارداری و زاییدن که نیست
به نظرم اگر هم مایل هستی صبر کن چند سال رو ببین واقعا میتونی اعتماد کنی به خوب بودن شوهرت به کمکش
ببین شرایط چی میشه
منم مثل شما شوهرم به شدت بچه دوست چرا
چون تک پسر بود میگفت من تنهام انگار فقط منو برای ادامه نسل گرفته بود
ولی من در توانم بیشتر از یک بچه ندیدم
حتی اگر با شوهرم ادامه داده بودم هم تا زمانی رضایت قلبی نداشتم نمی آوردم و چه بسا جلوی حرف خیلی ها وایستادم
که بعدش فهمیدم فقط به سود خودشون میگفتن بچه بیار
الانم الهی شکر که همین یکی رو دارم چون واقعا هزینه ها زیاده
هرچند اونایی که با شوهرشون دارن زندگیم میکنم یکی و نهایتا دوتا بچه بیشتر نمیخوان
0
1402/06/29
gol barg
سلام عزیزم
پسرات کوچیکن حتما نیاز دارن که بغلشون بگیری
ببین میتونی تو دوران حاملگی هواشونو داشته باشی ؟؟
نه ماه کم نیست
هورمونات به هم میریزه ،بچه هاتم کوچیکن بیشتر از هر کسی به مامانشون الان وابستن.
بببن هر چیزی که نیاز دارن میتونی تهیه کنی ؟؟
برای خودت چی، وقت داری بزاری؟؟
چیزی یا کاری هست که دلت بخاد بکنی ولی نمیتونی ؟؟
بنظر من خیلی هوای خودت داشته باش عمرت داره میگذره
پسرات کوچیکن حتما نیاز دارن که بغلشون بگیری
ببین میتونی تو دوران حاملگی هواشونو داشته باشی ؟؟
نه ماه کم نیست
هورمونات به هم میریزه ،بچه هاتم کوچیکن بیشتر از هر کسی به مامانشون الان وابستن.
بببن هر چیزی که نیاز دارن میتونی تهیه کنی ؟؟
برای خودت چی، وقت داری بزاری؟؟
چیزی یا کاری هست که دلت بخاد بکنی ولی نمیتونی ؟؟
بنظر من خیلی هوای خودت داشته باش عمرت داره میگذره
0
1402/06/29
ماریا فرزین
همهههههه؟
وااااااا
نه عزیزم از نظر مادرشوهر من همه زندگیا گل و بلبل فقط منم که مار افعی ام و پسرش رو بدبخت کردم.هنوزم نفهمیده چه اشتباهی کرده من نصیبش شدم🤣🤣🤣🤣🤣
وااااااا
نه عزیزم از نظر مادرشوهر من همه زندگیا گل و بلبل فقط منم که مار افعی ام و پسرش رو بدبخت کردم.هنوزم نفهمیده چه اشتباهی کرده من نصیبش شدم🤣🤣🤣🤣🤣
0
1402/06/29
ماریا فرزین
کاملا موافقم🤌🤌
0
1402/06/29
ramzani 🐣🤰
بنظر من اگ فقط بخاطر خواهرزاده هاشه نیااار
ببین باید ایندشونم درنظر بگیری که اصن میتونین سه تا بچه رو ب خوبی تامین کنین ؟
همین بچه بزرگ بشه امکاناتش فراهم نباشه میگ بیجا کردی منو ب دنیا اوردی
خواهراشم یه جور بپیچون ک کمتر بیان خونت ک اذیت نشی
ببین باید ایندشونم درنظر بگیری که اصن میتونین سه تا بچه رو ب خوبی تامین کنین ؟
همین بچه بزرگ بشه امکاناتش فراهم نباشه میگ بیجا کردی منو ب دنیا اوردی
خواهراشم یه جور بپیچون ک کمتر بیان خونت ک اذیت نشی
1
1402/06/29
ramzani 🐣🤰
اصن لزومی نداشت ب مادرشوهرت بگی بچه بیارم ک اون بخواد توهین کنه و حرفه زشتی بزنه وقتی میبینی انقد بی ملاحظه هستن در حده حرفای عادی گفتگو کن
0
1402/06/29
ramzani 🐣🤰
اولویت هم خواسته های خودت باشه با نظر ما هیچی درست نمیشه چون تو زندگیت نیستیم و از چیزی خبر نداریم
ولی اگ خواستی سومی رو بیاری حتمااا ب شرایط جسمی و روحیت و مالیت ب همه ی شرایط زندگیت فکر کن بعد تصمیم بگیر
ولی اگ خواستی سومی رو بیاری حتمااا ب شرایط جسمی و روحیت و مالیت ب همه ی شرایط زندگیت فکر کن بعد تصمیم بگیر
0
1402/06/29
yas bano
بگو شما نخوابیده بچه اوردین؟
برا بچه دار شدن باید بخوابم دیگه مریم مقدس نیستم که
چقد پررو ان بعضیا
برا بچه دار شدن باید بخوابم دیگه مریم مقدس نیستم که
چقد پررو ان بعضیا
3
1402/06/29
زینب نصرتی
خب عزیز من نمیکشی صریح و رک به همسرت بگو. بعدشم هیچ وقت حتی به شوخی یا محک زدن کسی دروغ نگو... اصلا چه نیازی هست به خانواده شوهرت به دروغ بگی حانله ای که حرف زشت بشنوی؟
چرا جلوی دخالت و بد دهنی رو خودت باز می کنی؟؟؟؟؟
یک چیزایی، باید بین زن و شوهر بمونه
چرا جلوی دخالت و بد دهنی رو خودت باز می کنی؟؟؟؟؟
یک چیزایی، باید بین زن و شوهر بمونه
2
1402/06/29
زینب نصرتی
خواهرجان یک استراحتی به رحمت بده،۳ ساله ازدواج کردی دو تا آوردی، به سلامتی تا ۵۰سالگی، اون رحم رو لازم داریا.. توپ رو بنداز تو زمین شوهرت که خرجشون بالاست و...
نک و ناله نکنی که نمیتونم و توان ندارم، فردا زبونم لال، نره برای دختر سرت هوو بیاره ، ما رو لعنت کنی،سیاست داشته باش
ولی خام این نشو که دختر بیاری همه چی گل و بلبل بشه
نک و ناله نکنی که نمیتونم و توان ندارم، فردا زبونم لال، نره برای دختر سرت هوو بیاره ، ما رو لعنت کنی،سیاست داشته باش
ولی خام این نشو که دختر بیاری همه چی گل و بلبل بشه
1
1402/06/29
yas bano
و اینکه تصمیم بگیری بچه بیاری بستگی به خودت داره اصلا ربطی به کمک شوهر نداره
شوهر به جای تو ویار نمیگیره، بالا نمیاره، تکرر ادرار نمیگیره، و خیلی چیزایی که فقط زن حامله تجربه اش میکنه
با توجه به اینکه بچه کوچیک داری میتونی از پس یه بارداری دیگه بربیای؟
شوهر به جای تو ویار نمیگیره، بالا نمیاره، تکرر ادرار نمیگیره، و خیلی چیزایی که فقط زن حامله تجربه اش میکنه
با توجه به اینکه بچه کوچیک داری میتونی از پس یه بارداری دیگه بربیای؟
0
1402/06/29
yas bano
البته به من ربطی نداره ها
من فقط نظرمو گفتم بازم هرجور خودت صلاح میدونی
من فقط نظرمو گفتم بازم هرجور خودت صلاح میدونی
0
1402/06/29
fatemeh...
هی بد نیستم تو چطوری
میگذره دیگه روز به روز که به زایمان نزدیکتر میشم استرسم بیشتر میشه
میگذره دیگه روز به روز که به زایمان نزدیکتر میشم استرسم بیشتر میشه
0
1402/06/29
مهسا م
عزیزم صرفا بخاطر خواسته همسرت این کار نکن بذار یکم پسرات بزرگ بشن حداقل به سن پیش دبستانی برسن اونوقت اونم با روش هایی که پزشک تضمین میکنه بچه بیار بچه آوردن شاید راحت باشه بزرگ کردنش سخته خصوصا ۳تا من دوتابچه هام بزرگ هستن باردارشدم تازه نمیخواستم ولی خداراشکر دیگه ناشکری نمیشه کرد اما بازم استرس دارم آیا پس میام یانه هرشب استرس دارم چون خیلی زندگی راحتی داشتم شماهم یکم به خودت وقت بده طعم آرامش بچش بعدبیار ولی بازم تصمیم باشماست
0
1402/06/29
مهربانو ❤️
مادر نیاز به زمان و استراحت داره واسه آوردن بچه بعدی، تا حس نکردی آمادگیشو نداری اصلا به بچه بعدی فکر نکن، من الان بچم ۱۶ روزشه پیر شدم باهاش
0
1402/06/29
kok_mi
منم بد نیستم ان شاالله ب سلامتی عزیزم استرس نداشته باش از پسش برمیای
2
1402/06/29
زهرا رمضانی
توروخدا با خودتون و روح و جسم تون نکنین من ناشکری نمیکنم اما الان یه هفته ست تو مطب دکترام هیچ ویتامینی برام نمونده بخاطر زایمان پشت سرهم ریزش موی شدید کمبود ویتامین کم خونی و..... دیابت بارداری و.....🤦 خداروشکر که دوتا بچه ی سالم دارم اما اینکه حتی نتونستم شیر بدم به بچه ام سخته برام
3
1402/06/29
زهرا رمضانی
بحث مالیش خب خداروشکر لنگ نموندیم اما از لحاظ جسمی باید خیلی قوی باشی همینطور روحی و روانی بچه به آرامش احتیاج داره
2
1402/06/30
🌼پینار 🌼
مهشید جون مهتاب چیز خاصی نگفت
شما جناب ابوبکر و عمر و عثمان رو خلفای اول میدونید و بعد حضرت علی رو خلیفه چهارم
دیگه معاویه که قابل احترام نیست برای اهل سنت گل من ❤️❤️❤️
درسته همه با هم دوستیم و خدای نکرده مهتاب بی احترامی نکرد به مذهبی چیزی
این یه ضرب المثل هست
شما جناب ابوبکر و عمر و عثمان رو خلفای اول میدونید و بعد حضرت علی رو خلیفه چهارم
دیگه معاویه که قابل احترام نیست برای اهل سنت گل من ❤️❤️❤️
درسته همه با هم دوستیم و خدای نکرده مهتاب بی احترامی نکرد به مذهبی چیزی
این یه ضرب المثل هست
1
1402/06/30
🌼پینار 🌼
تازه معاویه هیچ ربطی هم به اهل سنت نداره پسر ابوسفیان و هند جگر خوار هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سوال غیر پزشکی دارم
- دیوونه های اوما 😎
- ست کالسکه و.... دلیجان
- اینترنت بین الملل برا چیه؟
- درد دل و زیر دل ممکنه از عفونت باشه؟
- چله ۴۰۰صلوات به نیت هدیه به حضرت زینب (ع)و حضرت عباس (ع)
- خانما لطفا کمک 😖😖😖عکس پی پی (نی نی)
- کیا با دارو باردار شدن؟؟؟
- خووب بیایید دوستان بفرمایید🤧😁😁☺️
- سلام چرا پای خواهر زادم اینجور شده چیکار کنه




