سلام خانم دکتر خسته نباشید
لطفا سونومو به نگاه بندازین
پرسش (1402/06/28):
سونوگرافی ورن و ورم کلیه جنین
538
50
1402/06/28
سوال کننده
0
1402/06/28
سوال کننده

یه سوال اینکه، اگه خودم مایعات زیاد بخورم تاثیریییم تو بهتر شدنش داره یانه؟ و اینکه وزنش خوبه؟
1
1402/06/28
eliiiii 🫡
خفیفه مشکلی نداره بچتون دختره؟
0
1402/06/28
Hanie ...
بچه منم ورم کلیه داره
0
1402/06/28
سوال کننده
نه عزبزم، پسره
0
1402/06/28
Hanie ...
۲۴ هفته یه سونو باید بدم واسه کلیه هاش ک کم شده یا زیاد
0
1402/06/28
سوال کننده
بنظرتون وزنش خوبه؟ خودم حس میکنم قرا ه پاره بشم😬
0
1402/06/28
Hanie ...
اره ماشالا عالیه خداروشکر
0
1402/06/28
سوال کننده
من تو سونوهای قبلیم چیزی نبود
0
1402/06/28
Hanie ...
من انومالی فهمیدم
0
1402/06/28
سوال کننده
خداروشکربنظرتون با این فرمون موقع تولد تقریبی چند میشه؟
0
1402/06/28
Hanie ...
سه و نیم ک حتما میرسه
0
1402/06/28
Hanie ...
شایدم بیشتر بشه 😍
1
1402/06/28
Hanie ...
سوال منم هست
ک مایعات زیاد تاثیر داره برا بهترشدنش
ک مایعات زیاد تاثیر داره برا بهترشدنش
0
1402/06/28
سوال کننده
نگوووووو😬
بابا من اولی3100بود، همه جام جرواجر شد که😰
از امشب خودمو میبندم به نون و ماست😓
بابا من اولی3100بود، همه جام جرواجر شد که😰
از امشب خودمو میبندم به نون و ماست😓
0
1402/06/28
Hanie ...
خیلی خوبه ک
نی نی تپلی 😍😂
نی نی تپلی 😍😂
0
1402/06/28
سوال کننده
برا سزارین آره، ولی برا طبیعی میترسم، هم مادر اذیت میشه هم اینکه همش به گیر کردن بچه و ساکشن و اینا فکرمیکنم😢
1
1402/06/28
Hanie ...
نه بابا ایشالا سالم و سلامت بغلش میگیری
بارداری دوم استرس باید کمتر بشه ک 😂
بارداری دوم استرس باید کمتر بشه ک 😂
0
1402/06/28
سوال کننده
بخدا که بیشتره😶
تو اولی هیچی حالیت نیس🤣
تو اولی هیچی حالیت نیس🤣
0
1402/06/28
سوال کننده
❤️
0
1402/06/28
Hanie ...
والا من بچه اولمه انقد استرس دارم 😢
2
1402/06/28
ana anahid
عزیزم بقیه سوالاتو نمیدونم
ولی وزنش خوب و نرماله
من ۲۹ هفته و ۳ روز رفتم سونو
۱و۷۰۰ بود
دکتر گفت زیاده
گفت این وزن برای دو هفته دیگشت
برای شما نرماله پس
ولی وزنش خوب و نرماله
من ۲۹ هفته و ۳ روز رفتم سونو
۱و۷۰۰ بود
دکتر گفت زیاده
گفت این وزن برای دو هفته دیگشت
برای شما نرماله پس
0
1402/06/28
Hanie ...
ای خدا 😍 ماشالا
خورد و خوراکتون چطوره ؟ بیشتر چی میخورید ک وزن بچه خوبه ؟
خورد و خوراکتون چطوره ؟ بیشتر چی میخورید ک وزن بچه خوبه ؟
0
1402/06/28
سوال کننده
مذسی که گفتی عزیزم❤️
0
1402/06/28
ana anahid
قربونت عزیزم
من مغزیجات میخورم خیلی
ولی خب بنظرم ژنتیکه
پسر اولمم همینجوری بود
وزننرمال باشه زایمان راحتتره عزیزم
پسر من ۳۷ هفته و ۳ روز ب دنیا اومد،۳ کیلو و ۶۰۰ بود
اگر تا هفته ۴۰ میموند بالای ۴ میرفت و برای طبیعی اذیت کنندست
من مغزیجات میخورم خیلی
ولی خب بنظرم ژنتیکه
پسر اولمم همینجوری بود
وزننرمال باشه زایمان راحتتره عزیزم
پسر من ۳۷ هفته و ۳ روز ب دنیا اومد،۳ کیلو و ۶۰۰ بود
اگر تا هفته ۴۰ میموند بالای ۴ میرفت و برای طبیعی اذیت کنندست
0
1402/06/28
ana anahid
فدات جانم
0
1402/06/28
ana anahid
استرس نداشته باش
الان استرس داشته باشی
بارداری دوم و ... رو میخای چیکار کنی
اونا خیلی سختتره
چون حساسیت بیشتر میشه
الان استرس داشته باشی
بارداری دوم و ... رو میخای چیکار کنی
اونا خیلی سختتره
چون حساسیت بیشتر میشه
0
1402/06/29
Hanie ...
اوایل بارداری اینجوری نبودما
الان چون سرویکسم ۳۱ ب دکترم ک میگم گفتش خوبه
فلوشیپ طب مادر و جنینم هست...
هرکی یه چیز دیگه یکی میگه خوبه یکی میگه نه
الان چون سرویکسم ۳۱ ب دکترم ک میگم گفتش خوبه
فلوشیپ طب مادر و جنینم هست...
هرکی یه چیز دیگه یکی میگه خوبه یکی میگه نه
2
1402/06/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 💓
پیلکتازی یا ورم خفیف در کلیه های جنین، معمولا مشکلساز نبوده و با گذر زمان خود به خود برطرف میشود اما اگر نشد بعد زایمان ویزیت متخصص اطفال انجام گردد تا در رابطه با روال مراقبتی و در صورت نیاز درمانی تصمیم گیری شود، مصرف مایعات نیز توسط شما تاثیری روی این قضیه ندارد, وزن نیز اگرچه خوب است اما جای همچنان بهتر شدن دارد بنابراین در این روزهای پایانی انواع گوشتهای کبابی قارچهای کبابی آجیل خام تخم مرغ و حبوبات را بیشتر مصرف کنید💓💓
زنده باشید 💓
پیلکتازی یا ورم خفیف در کلیه های جنین، معمولا مشکلساز نبوده و با گذر زمان خود به خود برطرف میشود اما اگر نشد بعد زایمان ویزیت متخصص اطفال انجام گردد تا در رابطه با روال مراقبتی و در صورت نیاز درمانی تصمیم گیری شود، مصرف مایعات نیز توسط شما تاثیری روی این قضیه ندارد, وزن نیز اگرچه خوب است اما جای همچنان بهتر شدن دارد بنابراین در این روزهای پایانی انواع گوشتهای کبابی قارچهای کبابی آجیل خام تخم مرغ و حبوبات را بیشتر مصرف کنید💓💓
0
1402/06/29
Hanie ...
خداروشکر
خداحفظشون کنه ❤️
خداحفظشون کنه ❤️
0
1402/06/29
Hanie ...
خودم شیاف مصرف میکنم
شما میدونی تا هفته ی چندم باید بزارم ؟
شما میدونی تا هفته ی چندم باید بزارم ؟
1
1402/06/29
سوال کننده
ممنون که پاسخگو بودین مهربانو😘
1
1402/06/29
سوال کننده
stk: |~|12|~|290
1
1402/06/29
ana anahid
استراحت باش
مهم نظر پریناتولوژیسته عزیزم
نگران نباش
ب سلامت بگذرونی انشاالله
مهم نظر پریناتولوژیسته عزیزم
نگران نباش
ب سلامت بگذرونی انشاالله
0
1402/06/29
ana anahid
مرسی گل جان
0
1402/06/29
ana anahid
ن راستش
تجربه ندارم
تجربه ندارم
1
1402/06/29
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم دوست داشتنی من ❤️❤️❤️
1
1402/06/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




