سلام وقت بخیر
روی مچ دست دخترم هیچ خالی نبود چند وقت پیش یه نقطه خیلی ریز زد فکر کردم زخمه و میره دستش نزدم ولی بزرگتر شده . انگار خال شده
جای نگرانی هست؟
پرسش (1402/06/28):
خال روی دست دخترم
936
18
1402/06/28
سوال کننده
0
1402/06/28
سوال کننده

0
1402/06/28
سوال کننده

0
1402/06/28
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پسر منم اینجوره یدفه میبینمخال زده
اونروز فکر کردم ااشغال چسبیده هی دست زدم دیدم خاله رو ران پاش
اونروز فکر کردم ااشغال چسبیده هی دست زدم دیدم خاله رو ران پاش
0
1402/06/28
سوال کننده
خطریه؟
0
1402/06/28
سوال کننده
آخه این کوچیکتر بود بزرگ شده الان
0
1402/06/28
غزاله ........
دختر منم دقیقا همینجا خال داره
0
1402/06/28
غزاله ........

0
1402/06/28
سمانه ودنیز🌊👶🏻
دختر منم همینه
0
1402/06/28
سمانه ودنیز🌊👶🏻
روپاش زده البته
0
1402/06/28
-****** ..
دختر منم روی رونش قبلا نداشت یدفعه زد، فکر کردم پوشک زخمش کرده بعد بزرگ شد شکل خال
0
1402/06/28
سوال کننده
ای ننههههه
0
1402/06/28
الهام ❤️🌱
ای دختر منم یه خال در آورده. یعنی خطرناکه؟ من فکر کردم مهم نیست😢😢😢
0
1402/06/28
الهام ❤️🌱
دخترم 4 ماهشه میشه منو راهنمایی کنید؟
0
1402/06/28
سوال کننده
باور کن منم نمیدونم خودم نگران شدم منتظرم جواب بدن
0
1402/06/28
سوال کننده
نمیدونم پزشک اوما جواب میدن یا نه
0
1402/06/28
الهام ❤️🌱
خیلی استرس گرفتم. 😢 کاش خانم دکتر زودتر بیان جواب بدن 😢
0
1402/06/29
roya m.h
سلام دوستان فکر نکنم خال در اوردن چیز غیر طبیعی باشه توکودکان،همونجور که همه ی مادتو بچگیمون خال دراوردیم
0
1402/06/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💜
خیر مشکلی ندارد ولی اگر متوجه شدید همچنان در حال بزرگتر شدن است به متخصص اطفال جهت ارزیابی مراجعه کنید 💓
وقتتون بخیر 💜
خیر مشکلی ندارد ولی اگر متوجه شدید همچنان در حال بزرگتر شدن است به متخصص اطفال جهت ارزیابی مراجعه کنید 💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




