سلام دکتر عزیز من یکشنبه تاپیک زدم که بچم تب میکنه دیروز دوبار بردیم دکتر متخصص کودکان
چون تبش روند صعودی داشت
سری دوم نصف یا کمتر سفتریاکسون 500 تزریق کردن براش
الان تو گوگل سرچ کردم باید داخل سرم میشده و خداروشکر حالش خوبه از دیشب عوارض نداده
ولی اینکه تا48ساعت بعد نباید کلسیم خورد بعد سفتریاکسون
بچه من شیرخشک میخوره رو قوطی کلسیم هم نوشته
من چند باری شیر دادم از دیشب تا حالا
الان فهمیدم
چیکار کنم
خطرناکه 😭
دیگه ندم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



332
1402/06/28


