خانمایی که کلستاز داشتن و آزمایش آنزیم میدادن ،آزمایشش چجوریه و چقدر طول میکشه جوابش آماده بشه؟
0
1402/06/28
آتنا صالحی
سلام تخت کناریم داشت صبح ازمایش خونمیداد میبردن ازمایشگاه و عصر جوابشو میگرفت میاورد بیمارستان
0
1402/06/28
آتنا صالحی
اسمش بایل اسید بود
0
1402/06/28
سوال کننده
اها
0
1402/06/28
سوال کننده
ناشتا آزمایش میداد؟
0
1402/06/28
سوال کننده
آزمایش ذخیره آهن هم باید ناشتا باشیم؟
0
1402/06/28
آتنا صالحی
به خدا یادمنیست ناشتا بود یا نه .
0
1402/06/28
سوال کننده
تشکر عزیزم
0
1402/06/28
maryam 23
نمیخواد ناشتا باشی باشی بهتره ولی کلا لازم تیست معمولنم همون روز جوابو میدن انزیمای کبدی چندتاست ازمایش بایل اسیدم اگه دکترت نوشته معمولا هر آزمایشگاهی دستگاهشو نداره باید ببینی کجا داره
0
1402/06/28
maryam 23
اگه تهرانی دنا داره
0
1402/06/28
سوال کننده
تشکر گلم
0
1402/06/28
سوال کننده
نه بایل اسید توشون نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



557

