عکسش نمیادتایلوفن زیرش نوشته استامینوفن نوشته زیر۳سال بانظرپزشک
هفته پیش برای پسر منم همینو داد
البته بروفن برای پسرم بیشتر جواب داد، ویروس گوارشی گرفته بود
من ایبوپروفن میدم روش نوشته ایبوگان اماانگارتاثیرنداره شیاف کردم هرباربعدنیم ساعت دفع داشته نمیدونم اونم اومده بیرون یانه
پسرم دورش بچه بوداوناتب کردن اینم تب کرد
۶ سی سی میشه
مرتب بده البته اول ۶ ساعت بده بعد نیومد پایین ۴ ساعت
اگه تبش بندنمیادوزیاده به جای استامینفن شیاف ۱۲۵ بزارزودتب میاره پایین
سوپ نازک درست کن بالیموتازه بهش بده بخورم براش بزارکنارش لباس زیادم تنش نکن یه لباس نخی
سلام مامان جان
بله مشکلی ندارد جانم شربت استامینوفن هست میتوانید اگر تب بالا است به جای ایبوپروفن هر 4 ساعت ، نصف وزن دلبندتان از این شربت یعنی حدود 5 و نیم سیسی بدهید
سلام من هردوپروفن واین شربتودادم البته هر۸ساعت استارودادم متاسفانه نتم وصل نمیشدپیاموالان دیدم شیافم استفاده کردم براش ولی پایین نمیاد
عزیزم بنابراین مراجعه کنید