سلام وقت همگی بخیر خانم دکتر عزیز و خانم های گل من دیروز رفتم سونو تشکیل قلب . ک گفت یک عدد فتال پل رویت شد نگفت جنین اخه قلبش هم تشکیل شده بود صدا قلبش رو هم شنیدم . و طبق سونو گفت ۸ هفته و سه روز سن بارداری . چرا نگفت جنین گفت فتال پل ؟؟؟
1
1402/06/27
afsane12345 12345razmjoo
جنین نمیگن تو هفته های پایین
1
1402/06/27
مهشید .
فتال پل قطب جنینه دیگه
0
1402/06/27
سوال کننده
اخه میگن قتاپل یعنی کیسه زرده و چیزی ک بعد قرار تشکیل بشه
0
1402/06/27
mahtab ...
تو هفته پایین جنین نمیگن عزیزم نگران نباش ضربان قلبش هم شنیدی همه چی عالیه نگران نباش
تبریک میگم بهت
تبریک میگم بهت
0
1402/06/27
mahtab ...
چیزی که قراره بعد تشکیل بشه ؟؟ شما ضربات قلبشو شنیدی عزیزم
0
1402/06/27
سوال کننده
اره خداروشکر شنیدم 😍🥺
0
1402/06/27
سوال کننده
ممنونم فدات مرسی ♥️🙏
0
1402/06/27
هارلی 🎈
مبارک باشه 💚ب این چیزا فکر نکن هر کدوم یک اصطلاح بکار میبرن.
0
1402/06/27
Leila 💫
سلام عزیزم خوب وقتی صدای قلبشو شنیدی ینی جنین هست و قلبشم تشکیل شده نگرانی نداره تبریک میگم انشالله صحیح و سالم و سر وقتش بغلش کنی💚❤️
0
1402/06/27
اسما _
CRL تو سونو میشه جنین
0
1402/06/28
Leila 💫
ن crl طول جنین از سر جنین تا دنبالچه رو میگن
0
1402/06/28
Leila 💫
دنبالچه ک گفتم همون نشیمنگاه یا باسن جنین
0
1402/06/28
zahra75 B
سلام گلم تا جنین نباشه که قلبی نیست فتال پل همون قطب جنین هست زمانی که جنین هست اونم هست
مبارک باشه عزیزم انشاالله صحیح وسلامت نینی تو بغل کنی
مبارک باشه عزیزم انشاالله صحیح وسلامت نینی تو بغل کنی
0
1402/06/28
لیلا زمانپور
سلام خوبی کسی اینجا بوده با رحم تک شاخی بارداری شده عزیزم
0
1402/06/28
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌱🌱
عزیزم مثل این است که بگویید چرا به یک روزه من گفته اند نوزاد نگفته اند نوجوان، هر مرحله سنی در بارداری نام خود را دارد الان با عنوان قطب جنینی یا فتال پل شناخته میشود 💓
وقتتون بخیر 🌱🌱
عزیزم مثل این است که بگویید چرا به یک روزه من گفته اند نوزاد نگفته اند نوجوان، هر مرحله سنی در بارداری نام خود را دارد الان با عنوان قطب جنینی یا فتال پل شناخته میشود 💓
0
1402/06/28
سوال کننده
ممنونم از همگی مرسی⚘️🙏
1
1402/06/28
سوال کننده
سلام وقت شماهم بخیر . ممنونم مرسی از شما ♥️🙏
0
1402/06/29
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️💓❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



709

