سلام دکتر جون ، من هفته ۳۳ بارداری هستم بدنم گاهی یه کم خارش داشت یعنی پشتم و سطح شکم ولی اصلا قرمزی پوست و کهیر نداشتم
پیش پزشکم رفتم آز کبد و ادرار نوشت جوابش رو گرفتم دو فاکتور کبد ۱ یا ۲ عدد از رنج طبیعی بالاتر هست لطف میکنید جواب آز رو بررسی کنید.با سپاس
پرسش (1402/06/27):
آنزیم کبدی تست کبد بارداری
432
12
1402/06/27
سوال کننده
0
1402/06/27
سوال کننده

0
1402/06/27
سوال کننده

0
1402/06/28
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
نگران نباشید خیلی سطح آنزیم ها بالاتر نیست، تحت نظر باشید در فواصل منظم سطح آنزیم های کبدی اگر نیاز دانستند چک گردد، ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
نگران نباشید خیلی سطح آنزیم ها بالاتر نیست، تحت نظر باشید در فواصل منظم سطح آنزیم های کبدی اگر نیاز دانستند چک گردد، ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
0
1402/06/28
سوال کننده
ترشحات معمولی ، مثل قبل سفید رنگ و همیشه نیست بعضی وقتا
0
1402/06/28
پزشک اوما
قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده بودید و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟پنیری شکل نیستند ؟
0
1402/06/28
سوال کننده
خودم رو شستم ولی از اول ادرار ریختم
0
1402/06/28
سوال کننده
نه پنیری نیست
0
1402/06/28
سوال کننده
مشکلی دارم دکتر ؟
0
1402/06/28
پزشک اوما
خیر جانم فقط سلول های اپیتلیال دیده شده که ناشی از ورود ترشحات به نمونه ادرار است و مشکلی ندارد فقط لباس زیر را منظم تعویض کنید
1
1402/06/28
سوال کننده
چشم ، ممنون از پاسخگویی تون🙏🙏🙏
0
1402/06/28
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💓💜💓💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




